Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door BelgieTT
#25418
Hallo ,

Heeft hier iemand ervaring met DGM tuning uit Meerkerk ? Ik kwam hem tegen op youtube en op zijn site blijkt het dat hij toch ervaring heeft met VAG turbo motoren .
Hij gaat hetzelfde tewerk als JD , eerst op de rollenbank en dan de tuning en daarna terug op de rollenbank voor het resultaat . Op zijn site kan je een filmpje zien van een leon ( ook op youtube link ), deze heeft standaard 185 pk en hij vertelt dat 230 pk verantwoord is , maar hij gaat voor 260 pk . Het lijkt me of bij deze firma het resultaat op een geforceerde manier wordt bekomen . Het onderste uit de kan halen of de motor nu lang mee gaat of niet dat speelt geen rol . Of zie ik dit verkeerd en heeft er iemand goede ervaringen met deze tuner ? Hij is precies wel bekent bij de seat boys .

http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type=

Mvg

Henri ,
door Niall
#25420
Doen goede dingen maar op bepaalde vlakken is JD gewoon beter. Bijv er was een probleem met een TFSI en die konden ze eerst niet oplossen, na 3 weken was het opgelost. Terwijl JD het binnen een uur opgelost zou hebben :wink:

Is beter dan Tunix voor bv een chip of maatwerk, maar niet zo goed als JD
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#25422
Heb met deze firma geen ervaring, op het filmpje ziet het er allemaal wel netjes en verzorgd uit (wat natuurlijk niets zegt over vakkennis)
Ik ben zelf bij Jeroen Dik gewest, die staat al jaren bekend als de VAG Goeroe van de lage landen. Ben daar tot op de dag van vandaag nog zeer te spreken over.

Grtz henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op ma apr 14, 2008 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door svkaster
#25456
Ik sluit mij bij Henk aan, heb hem in Januari laten tunen bij JD en ben er erg blij mee. Heb nog geen problemen gehad.

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door BelgieTT
#25457
Bedankt voor jullie reacties .
Ik persoonlijk had nog nooit gehoord van DGM , daarmee deze vraag . Van JD en Digitune daar heb ik hier daar al wat van gehoord of gelezen .
Dan ga ik binnenkort eens contact opnemen met JD .

Mvg

Henri ,
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25507
Henri,

DGM nooit van gehoord...

Ik ben uiterst tevreden over Ronald zijn kennis en chip kunsten.
Zijn bedrijf is in Aalten gevestigd www.***.com
En als je weet wat die voor tuningsobjecten bouwt en gebouwd heeft... leuk speelgoed op 4 wielen allemaal!

Groet Ronnie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]