- vr jun 27, 2008 8:49
#28083
Eigenlijk moest ik 4 juli erheen maar doordat er wat mis was gelopen met de afspraken kon ik gisteravond al terecht. Ik nog blijer hahaha. Een tijd terug had ik zelf voor me tt een home made kat-vervanger gemaakt waarna hij al een stuk beter liep. Maar dit is ook ten goede gekomen bij het tunen. Want er is nog meer uitgehaald dan kon vanwege de kat-vervanger. Ik ben uitgekomen op een vermogen van 270 pk en 385 nm koppel. Zeer netjes tog. Je wordt nu echt als een gek in je stoel gedrukt. . Dus zeker een aanrader bij hartog. Hij kwam er ook achter dat de carterontluchting-slang gescheurd was waardoor de druk iets weg viel. Dus die was ook gelijk vervangen.
Maar wat ik me een beetje afvraag is, waarom het koppel na het tunen tot 3000 toeren hetzelfde is gebleven. Ik dacht dat ie na het tunen wel eerder meer koppel zou krijgen. Iemand een idee waarom dit zo is. Misschien dat iemand ook een grafiek heeft waarmee we het kunnen vergelijken.
Maar wat ik me een beetje afvraag is, waarom het koppel na het tunen tot 3000 toeren hetzelfde is gebleven. Ik dacht dat ie na het tunen wel eerder meer koppel zou krijgen. Iemand een idee waarom dit zo is. Misschien dat iemand ook een grafiek heeft waarmee we het kunnen vergelijken.