Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door tim
#29442
weet er iemand welke van deze stekkers de ecu stekker is
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Mischa
#29444
Waarschijnlijk zitten de meeste aan de ECU. De "echte" ECU stekker zal direct aan de ECU zelf zitten. Dus zeg maar naast het interieur filter. Een kijkje op de (fantastische :thumbup:) TT-Eifel site maakt het misschien iets duidelijker: TT-Eifel CC
Gebruikersavatar
door tim
#29445
tof.echt wat ik zocht :lol:
Gebruikersavatar
door Mischa
#29446
Je moest eens weten hoe blij ik was toen ik die site vond ;)
Gebruikersavatar
door tim
#29453
ik ben bijna klaar,ik moet juist nog deze stekker open krijgen om mijn kabelboom aan te sluiten.maar ik krijg hem niet verder open. :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door tim
#29457
laat maar het is al gelukt.ik ben helemaal klaar met de cc.nu nog enkel activeren.miss kan iemand mij helpen op 10 aug (mini meet in oss) :lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#29458
Dit zou moeten lukken met de vag-com op m'n laptop. Echter, heb dat zelf (nog) nooit gedaan, dus ik weet niet in hoeverre ik je daar mee helpen kan.
Ik heb even bij Gerrit Speek's site gekeken en het lijkt allemaal erg eenvoudig.
M'n laptop neem ik zowieso mee; kunnen we altijd nog zien :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Mischa
#29468
Stelt echt niks voor Joop, gewoon doen wat de heer Speek op de site beschrijft en dan komt het allemaal goed.

Waar heb jij trouwens de kabelboom vandaan Tim? Toevallig van www.cum-cartec.de?
Gebruikersavatar
door tim
#29470
ik heb zelf een kabelboompje gemaakt.stelt niet veel voor he,het zijn maar zes draadjes.
Gebruikersavatar
door Mischa
#29472
Dat is waar. Zit er alleen aan te denken om bij cum-cartec te bestellen. Een setje kost daar 65,- (hendel + kabelboom) en helemaal kant en klaar is natuurlijk nog makkelijker ;) Maar goed, als de kabelboom te kort is verlengen we hem inderdaad gewoon.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#29588
Coen Donkers heet de CC ook als setje leverbaar met instructie. Weet alleen niet wat t kost maar zag t liggen.
door allewijn
#30613
En bij MARJA kan je het allemaal LATEN doen voor maar 150,- euro inclusief nieuwe hendel, dus waarom al die moeite en de kans dat het mis gaat!
Gebruikersavatar
door Mischa
#30617
allewijn schreef:En bij MARJA kan je het allemaal LATEN doen voor maar 150,- euro inclusief nieuwe hendel, dus waarom al die moeite en de kans dat het mis gaat!
Groot gelijk. :!: Als je niet weet waar je mee bezig bent zeker gewoon laten doen! Ik heb ondertussen al in een tiental VAG auto's cruisecontrole ingebouwd en de TT is zeker NIET een van de makkelijkste. Maar ondanks dat is het met een beetje gedult en ervaring wel te doen. Maar voor die paar tientjes meer weet ik nog niet wat ik de volgende keer zou doen ;)
Gebruikersavatar
door hotbot
#30679
en voor de tijd moet je het ook niet laten - Heb de mijne laten doen bij Marja en was gepiept in 45min.
Zeker op te letten met het esp gedeelte als je zelf knutselt - als die verprutst wordt, kost het handenvol geld
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]