Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tapmeester
#31663
Wie weet waar ik mijn concert 1 kan laten repareren in NL. Ik weet dat er een adres in duitsland is maar vraag me af of
er ook iets in de buurt is.

groet,

nico
door DucSloerie
#31713
Je kunt dat laten doen bij Verotronics (www.verotronics.nl) ... ze vragen hier ? 125,- ex. BTW voor en het schijnt 1 week te duren... Ik heb dit aangevraagd, maar ga toch een Alpine radio installeren ipv de kosten in de Concert I te stoppen...
door allewijn
#31722
tapmeester schreef:Wie weet waar ik mijn concert 1 kan laten repareren in NL. Ik weet dat er een adres in duitsland is maar vraag me af of
er ook iets in de buurt is.

groet,

nico
Heb je al in de downloadsectie gekeken naar mijn PDF over het maken van het volumeprobleem? Of mankeert er iets anders aan jouw Concert I?
(Kan de downloadsectie overigens beter vermeld worden op het forum? Hij is nog steeds moeilijk te vinden!)

link: http://www.tt-forum.nl/forum/downloads.php?cat=4
door tapmeester
#31754
Ik heb last van klacht 1, eeprom dus. Opsturen naar duitsland is dus de goedkoopste oplossing
door Jeroenvanbeusekom
#32254
Hallo tapmeester,

Ik heb het zelfde probleem.
Wat kost het dan om in duitsland te laten repareren?
Gebruikersavatar
door Rolf_TT
#32262
misschien inderdaad een aantal stickey's maken in de forums zodat we het eenvoudiger kunnen vinden ja!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32273
Alleen opletten dan, dat we niet te veel sticky's krijgen, anders worden die weer onoverzichtelijk :wink:
Het forum ondergaat binnenkort een revisiebeurt, dus even afwachten nog wat er gaat veranderen. In de download sectie staan inmiddels al een aantal van dit soort HOW-TO's
die als PDF zijn te downloaden: Download sectie Forum

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Marcellos
#33791
Las op het Duitse forum dat Audi een vervangende radio geeft voor EUR 70 zodat het volume probleem tot het verleden zou behoren.

http://www.tt-owners-club.net/phpBB2/vi ... hp?t=27478

Heeft iemand in NL dit weleens onderzocht?

Mijn radio geeft met deze kou nml ook problemen :cry:
door jolly
#34666
hoi, ik heb ook problemen met mijn autoradio. Als ik aan de volumeknop zit, bekijk ik het dak van zeer dichtbij :lol:
Ben nu op zoek naar een andere oplossing, heb de radio al uit elkaar gehaald en met contactspray ingespoten, maar dat heeft geen resultaat gehad.

Mocht iemand een andere oplossing hebben, hoor ik het graag. Ga zelf ook nog wat verder zoeken en als ik een oplossing heb, horen jullie het ook....

Groetjes....
:smt039
Gebruikersavatar
door hotbot
#34884
Marcellos schreef:Las op het Duitse forum dat Audi een vervangende radio geeft voor EUR 70 zodat het volume probleem tot het verleden zou behoren.

http://www.tt-owners-club.net/phpBB2/vi ... hp?t=27478

Heeft iemand in NL dit weleens onderzocht?

Mijn radio geeft met deze kou nml ook problemen :cry:
Dit werkt in elk geval niet in België - geen tegemoetkoming.
Vandaag een nieuwe met garantie van audi gekocht via UK op ebay (99pond) :lol:
Nu hopen dat de boel aankomt en werkt :oops:
Gebruikersavatar
door hotbot
#34885
jolly schreef:hoi, ik heb ook problemen met mijn autoradio. Als ik aan de volumeknop zit, bekijk ik het dak van zeer dichtbij :lol:
Ben nu op zoek naar een andere oplossing, heb de radio al uit elkaar gehaald en met contactspray ingespoten, maar dat heeft geen resultaat gehad.

Mocht iemand een andere oplossing hebben, hoor ik het graag. Ga zelf ook nog wat verder zoeken en als ik een oplossing heb, horen jullie het ook....

Groetjes....
:smt039
Er moet een ieuwe eeprom in wegens een programmafout slijt deze immers veel sneller dan voorzien. In opgewarmde toestand loopt het beter, maar dit is een tijdelijk fenomeen. Het zal alleen maar erger worden tot er ineens geen genieten meer is :(
eeprom kan gekocht worden voor +/- 50€ (ergens tegengekomen of het wijde web), maar het geheel erop zetten lijkt me een huzarenstukje als je het niet gewoon bent.
Gebruikersavatar
door MARK
#34888
Mensen, kunnen wij met z'n alleen geen special price afdwingen bij Verotronics?.........ik geloof dat wij als club een goede klant zijn daar! Een beetje afdingen moet kunnen, ook in Nederland
Gebruikersavatar
door Marcellos
#34891
MARK schreef:Mensen, kunnen wij met z'n alleen geen special price afdwingen bij Verotronics?.........ik geloof dat wij als club een goede klant zijn daar! Een beetje afdingen moet kunnen, ook in Nederland
dan doe ik mee!
Gebruikersavatar
door MARK
#34898
:) Nou, maak maar een overzichtje dan van mensen die problemen hebben met hun Concert I of Concert II
door creative117
#35704
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 1:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]