Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door winkeltje
#38969
Hoeveel stroom verbruikt ie eigenlijk ?

ik bedoel, als je op vakantie bent, en je gebruikt je auto een paar weken niet, trekt de accu dat wel ?
Gebruikersavatar
door winkeltje
#39042
Ik zie nog een paar praktsiche problemen:

Wat doe je als je weet waar je auto is ? Ik weet niet of het altijd verstandig is om zelf de auto terug te gaan halen, Ik zou niet zomaar
een loods ingaan voor je auto, en daar misschien dingen zien die je niet mag zien, met alle gevolgen vandien.
Van de politie hoef je niks te verwachten, die gaan hem niet voor je halen, dat hebben we gezien in een aflevering
van P.R. de V.
als je auto een container in gaat (i.v.m. verscheping), is ie ook niet meer te peilen denk ik.

al met al denk ik dat de afschikkende werking van een alarm nog niet zo gek is.

zelf heb ik altijd 's nachts nog zo'n groot geel extra stuurslot door het stuur, maar of dat veel zal helpen weet ik eigenlijk ook niet.
maakt het misschien net iets te veel werk om hem mee te nemen...

stuurslot:

http://www.autostyle.nl/imagegen.ashx?I ... &width=200
door allewijn
#39043
winkeltje schreef:Ik zie nog een paar praktsiche problemen:

Wat doe je als je weet waar je auto is ? Ik weet niet of het altijd verstandig is om zelf de auto terug te gaan halen, Ik zou niet zomaar
een loods ingaan voor je auto, en daar misschien dingen zien die je niet mag zien, met alle gevolgen vandien.
Van de politie hoef je niks te verwachten, die gaan hem niet voor je halen, dat hebben we gezien in een aflevering
van P.R. de V.
als je auto een container in gaat (i.v.m. verscheping), is ie ook niet meer te peilen denk ik.
Als jij officieël aangifte gaat doen van diefstal van jouw auto, waarbij jouw auto gelijk internationaal (Nationaal Schengen Informatiesysteem) gesignaleerd wordt, en je vermeld daarbij dat jij een GPS tracker ingebouwd hebt dan wordt daar weldegelijk op geinvesteerd!
De Politie gaat weldegelijk naar genoemde locatie om aldaar te kijken of de genoemde auto daar staat!
En IK kan het weten :wink:
Dus niet zo vluchtig met je opmerking dat je niks van de politie hoeft te verwachten omdat je eens een lullige p.r. de V uitzending hebt gezien.

Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door winkeltje
#39060
Rustig maar Tim, ik had al wel verwacht dat je zou reageren....

het is niet als aanval op wie dan ook bedoelt, maar het gemiddelde korps in Nederland zullen we maar zeggen,

we mogen toch nog wel negatieve meningen over de P. maken, ondanks dat er een agent op het forum zit ?
daar bedoel ik jou dan niet mee.


Er moet in die gevallen wel snel gereageerd worden denk ik, anders is je karretje al lang in onderdelen of als geheel
in een container de grens over. heb wel eens gehoord dat het soms zelfs binnen enkele uren het geval is (ook ander agenten delen hun ervaringen wel eens!)

denk jij dat dat deze apparaatjes zinvol zijn dan ?

technisch vind ik het ook een leuk speeltje, maar meer ook niet.

ik probeer alleen met jullie mee te denken, en ook evt. nadelen te belichten.
door emanuel
#39136
Ik denk wel dat de kans van het terugvinden van de auto vele malen groter wordt als je een tracker aan boord hebt. Zeker als de dief dat niet weet en er dus niet naar gaat zoeken. Je hebt in ieder geval een idee waar hij is, en als je wil weten wanneer hij weer beweegt kun je een elektronisch hek aanzetten waardoor je direct een SMS krijgt van de coordinaten zodra de auto buiten het ingestelde gebied komt. Ik twijfel eraan om toch de startblokkering aan te gaan sluiten. Als je de auto nl tijdens het rijden uitschakeld zal de dief het snel laten staan. Dat geeft nl snel een hoop bekijks! Ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Iemand toevallig ervaring met startonderbrekingen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]