Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41715
Eindelijk, het is zover

Na een aantal jaren de mogelijkheid te hebben gehad om van die "lexus look" achterlichten te plaatsen is er nu eindelijk weer iets nieuws op de markt voor de TT (oud model)

We waren al blij met die nieuwe koplampen uit dat ander topic maar nu dus ook iets voor de achterkant.

Nou dat zal wel storm gaan lopen schat ik zo :D
Afbeelding

Oja, deze schoonheden zijn te koop voor 299,99 euries 8)

Have fun,

Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op di aug 18, 2009 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door stivoman
#41716
Ik vind ze mooier dan de andere achterlichten die er al waren!
Gebruikersavatar
door Vincentos
#41717
Jammer van de chroom kleurige binnenkant. Ik denk dat wanneer het chroom zwart was geweest de achterlichten nog best aardig hadden gestaan op een zwarte TT.

En 300 euro voor deze kermis achterlichten........ Ik denk dat je krekel geluid kunt horen in het magazijn waar deze achterlichten liggen opgeslagen. :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41719
He kijk, ook in het zwart.

Al beter als het model bovenaan maar ik weet het nog steeds niet. Heb het idee dat als je ze "live" zou zien het "kermisgehalte" toch nog hoog is. Ze lijken wel getint maar ik denk dat het fototje dat doet, zal wel net als bij die lexus variant zwart plastic zijn met een heldere kap er overheen.
Afbeelding

Grtn Henk
Gebruikersavatar
door denders
#41720
Op zich een net gestyled ontwerp. (de smoke achterlichten dan)
Zou ze toch echt pas kunnen beoordelen op een plaatje waar ze in real-life gemonteerd zijn!
Leuk zo'n "kijk mij nou is aanstaan"- fel fotoshop plaatje maar je kunt er niks mee, jammer dat de digitale-middenstand dit altijd zo doet :roll: .
Gebruikersavatar
door evanseventer
#41725
Op de Motorshow in Essen, eind november begin december, zal je ze wel tegenkomen. En waarschijnlijk een stuk goedkoper of misschien nog wat strakker als deze.

Ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en of het vocht eruit blijft!!!!
Gebruikersavatar
door TTdriver
#41726
de lexus lichten vind ik spuuglelijk
maar deze en vooral de zwarte vind ik echt gaaf
ook enig idee waar ze te krijgen zijn?
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41728
TTdriver schreef:de lexus lichten vind ik spuuglelijk
maar deze en vooral de zwarte vind ik echt gaaf
ook enig idee waar ze te krijgen zijn?
Dit staat gewoon op de Duitse Ebay te koop (www.ebay.de) Zoeken op "audi tt ruckleuchten" Qua onderdelen kijk ik altijd daar, op Ebay.nl is het aanbod altijd zeer mager met dit soort dingen.

Nogmaals, ik twijfel of die laatste verise wel getint is, net als Denzo al aangaf zijn die plaatjes vaak van een bagger kwaliteit. Denk maar eens aan die koplampen met die ledstrips er al in uit dat ander topic. Het fototje ging nog maar toen ik die dingen in handen had.....wat een slechte kwaliteit.
Echt Chinese rommel, ik vrees dat dit ook vanuit dezelfde toko komt. Zou wel eens willen weten of dat glas nu getint is of dat het gezichtsbedrog is.
Van de andere kant als er dan toch getint wordt dan vind ik dat op de originele achterlichten toch weer mooier (mits niet te donker, gewoon 30 % smoked ofzo)

Grtn Henk
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#41732
de zwarte zijn niet eens onaardig.. zou er alleen zelf nooit voor gaan, origineel vind ik persoonlijk nog verreweg het mooiste
Gebruikersavatar
door Masterwill
#41734
Ik heb die lexus achterlichten die iedereen spuuglelijk vind :wink:
Ik vond rood beetje te gewoontjes en wilde liefs iets donkerder. En die Lexus waren een leuke optie alleen mis ik wel die
lange, orginele achterknipperlichten, want die blijft echt het mooiste.
Die zilveren achterlichten vind ik een beetje té, die zwarte (leuke gocheltruck van TTmaniac trouwens :shock: ) zijn wel grappig
maar voor dat geld koop ik liever die led lichten van WAK TT.Die vindt ik echt super.


Afbeelding
door rokky
#43399
Echt vreselijk, behoorlijk kermis dit soort achterlichten, ik zou het niet doen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#43401
zo denk ik er ook over rokky. ze moeten zich schamen diegene die dit produceert.

zelf zou ik me er ook voor schamen om hier mee om te rijden.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Pase
#43420
Hai,

afgezien van het feit dat het uiteraard jouw keuze is en het iedereen zelf moet weten wat hij mooi vind en wil monteren, zal de inbouw geen probleem opleveren.
Kwestie van de 2 schoefmoeren losdraaien en de stekker lostrekken. dat bevind zich in het koffer achter de paneeltjes van de lampen.Je kan dan de hele lamp lostrekken.(zit aan 1 zijde met een soort klikkogel vast)
Daarna het binnenwerk even omzetten (2 schroefjes lossen).

werkje van 10 minuten en wijst zich eigenlijk vanzelf.

Ben wel benieuwd naar eventueel een foto als je het gemointeerd hebt..

Mvg
pascal

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]