Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#44605
Zo laat k em wel spuiten dan, wrappen wordt lelijk als de folie takjes of wrijving krijgt gaat ie glanzen... werkt dus niet op de langere termijn, t zwart op de caddy is matzwart maar als dat beschadigd maak k dr wel ff nieuwe op.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50957
Willen jullie een standaard Caddy 2 in stappen zien veranderen naar hoe de SDi uitvoering reeds geworden is vorig jaar? Er staat namelijk een TDi uitvoering te wachten op een metamorfose... want dan kan ik van de vorderingen wel meer foto's maken dan ik vorig jaar gedaan heb.
Gebruikersavatar
door maick
#54506
15cm verlaagd?? Stelring ertussen uit ofzo??
Gebruikersavatar
door Jeroen210
#54522
Mijn TT Quattro roadster is ook gewrapped, toch weer eens wat anders !


Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54663
Heb de TDi t dak inmiddels van groen en opzij, zondag eens de bumpers doen, waarna de full colors een keer tussen door gaan volgen.

@maick: Stelringen? gewoon n schroefset voor en achter ligt de as 180 graden gedraaid en op de as. maar is uiteindelijk niet zo ver gezakt wegens aanlopen van 205 wat 195 moet gaan worden en iets kleinere velgen zodat je dr niet uit stuitert V-Maxx springt aan de voorkant snel is vrij irritant en een aparte ervaring voor tegenliggers.

@ Jeroen: zo lang anderen dr geen deuren tegen gooien is dr met wrappen niets aan de hand anders kost t elke keer meters folie en dus herstel kosten maar goed heb je met lak eigenlijk ook maar is wat harder dan folie die kapot kan schuiven als die geraakt wordt stropt t op en krijg je een lelijk gaatje als je ff pech hebt door een onverlaat die niet op andermans spullen let. Hier rijden zat gewrapte wagens rond gele ferrari is wit, cayenne matzwart, lambo idem en zo kan ikd r genoeg opnoemen dan hoeft de auto niet weg en blijft ie origineel en heb je als eigenaar toch t gevoel dat je wat anders rijdt.
#55201
cuppytdi.jpg
cuppytdineus.jpg
Ben weer es bezig geweest, gelijk maar de beschadigde caddy bumper vervangen voor een van een seat cupra en in folie getrokken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#55207
Past er netjes op Ronnie!
Zaten er geen mistlampen in de Cup spoiler?
Zou volgens mij ook goed staan als je de spiegelunits wit maakt!
#55222
Spiegels blijven zo misschien es carboin folie uitproberen dr op een keer en dan die tussenstukjes lime maken.
Mistlampen zou kunnen maar moet je de hele kabelboom dr ook van hebben en heb dr weinig zin in om dat in te gaan bouwen. Vind dit overigens strakker dan die maffe vierkantige mistlampen.
#55223
Smaken verschillen idd maar ik zie alweer dat een boel hetzelfde is als de toenmalige Seats... Heb gelijk al heel wat ombouw tips voor je, maar dat is denk ik niet je insteek met de auto :wink:

Wat wel mooi zou staan is die vaste koplampunits met knipperlicht erin, waren alleen gefabriceerd ergens in Zuid Amerika ofzo, maar vast ergens op ebay nog wel.
Dat was een hele unit van plexiglas met enkele streepjes door het heldere front.
Kwam van een Polo 1 of 2 modellen voor de meest recente. Wilde ze ook ooit eens hebben/foruminkoop voor mijn Cupra maar kwam helaas, door allerlei zaken van diegene nooit meer van de grond.

Vond het wel leuk staan die mistlampen onder, netjes juist en onopvallend.
Bedraden doe jij dan gewoon in deze apart op een (reserve) knopje in het dash.
Na 11,5 jaar zat er wel steenslag in het glas maar ja dat is wel een tijdje!

Dan nog een leuk uitlaatje eronder, deurhandels cleanen of slotloos maken en wit spuiten,..ahum..:oops: :wink:

Oja, en zet er is Bosch aerowissers of die van SWF erop, veel beter en strakker!
En die Porsche velgen die ik heb liggen :P

Je ziet ik draaf door...dus lekker doorwrappen jij met je vreemde eendTT :D
Zo vreemd is ie niet, het is en kan een zeker puik zakelijk wagentje zijn!

Grtz, Dennis
#55226
Jaaa, die bedoelde ik! Staat zeker super!

De rest van de voorspoiler is niet echt mijn ding maar ik had de lampen nog niet in het echie gezien eigenlijk. :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]