Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ps amazon
#62
PS Amazon; de P is van Pieter en Amazon is een van mijn Klassiekers; zo begon ik op het Volvo forum en deze naam gebruik ik gemakshalve overal; ik heb niets met een bepaald merk, maar val voor een bepaald type auto in combinatie met een bepaalde kleur; wij rijden een eigentijdse Audi TT 1.8T uit 2003, een Astraatje turbodiesel uit 2001, een Volvo Amazon uit 1961, een Lancia Appia coupé uit 1958 en een Dodge Custom club Coupé uit 1948; we rijden veel rally's met klassiekers; De TT is geheel origineel en wordt ook niet versleuteld of opgeleukt, daar heb je nl. over 30 jaar spijt van.......
ik hoop dat als straks de nieuwe TT op de markt komt dit forum zich splitst in een forum voor de enige echte "klassieke" TT, en die nieuwe grijze muis die helaas ook TT heet........
Laatst gewijzigd door ps amazon op di mei 23, 2006 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#71
He welkom hier op het TT forum. Ja een ding is zeker de tt word een klassieker voor de toekomst daar geloof ik wel in :) Heb je ook foto`s van je tt :?: nou verders veel forum plezier :wink:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#87
Deze dus :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#90
ja dat kan dan nog wel effe duren voor het zover is :roll:
Gebruikersavatar
door silverwing
#108
forum opsplitsen ... toch wat vroeg om hierover te praten ... laat ons ernaar streven naar een groot TT-forum en wat mij betreft hoop ik dat de oude en de nieuwe TT's hier evenwaardig aan de bak zullen komen ...
ik ben een goede maand nu in het bezit van mijn TT ...ooit reed ik al een 10 jaar met een audi 100, ben nu opnieuw bij audi beland en hoop hier nog een tijd forumlid te kunnen blijven ...
maar wat mij betreft hoop ik dat er geen hetse ontstaat tussen de eigenaars van de oude resp. de nieuwe TT ...
hier in Belgie vandaag in Antwerpen een grote mars omtrent de verdraagzaamheid (wel in een volledig andere context ... -er worden tot 50.000 deelnemers verwacht!) ... deze mail mijn bijdrage tot een gevoel van samenhorigheid ... laat ons ervaringen uitwisselen , we kunnen er altijd iets uit leren en nieuwe mensen leren, mee kennen ...
door ps amazon
#109
ik denk dat ik mijn opmerking over een TT forum oud/nieuw moet uiteggen:
zoals ik als zei heb ik niets met een merk, in tegenstelling tot vele anderen op dit forum; toen ik de TT zag was ik "verkocht", dat het een Audi is...daar hebben we mee leren leven. Een merk-forum vind ik soms best wel aardig, maar het liefst zie ik persoonlijk een forum dat zich richt op wat mij interesseert, en dat is in dit geval dus de TT, en zijn opvolger...nou nee. Begrijp me goed, ik heb alle respect voor ieders keus en liefde, of het een Lada of een Ferrari is, maar ik zoek het liefst een forum dat zich beperkt tot die ene auto. Ik heb ook een Dodge uit 1948, en daar is in Nederland geen club voor, wel een algemene USA club, maar dan zit je tussen alle campingsmokings, tattoo's en musclecars, soms best wel eens leuk om te zien, maar ik zoek wat anders, nu zit ik op een amerikaans forum dat alleen over dit type auto gaat en dan ook nog het juiste bouwjaar, ideaal! En dat probeerde ik aan te geven.
Misschien is de achtergrond van mijn opmerking nu wat duidelijker
Gebruikersavatar
door silverwing
#115
oké no problem ...
:lol:
Gebruikersavatar
door silverwing
#116
ikzelf zie mijn keuze wat ruimer ... ik zie de TT model anno 1998 zeker gelinkt naar het model 2006 toe en evenzeer naar het merk audi toe ... ben trouwens ook lid van het audiforum.nl .... was trouwens daar dat ik het initiatief van charlotte en/of paulusb zag omtrent deze TT-site ... thanks by the way!
Phil
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]