Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Erik
#1762
3 jaar geleden na en servicebeurt gaf de branstofwijzer nog half vol aan terwijl boorcomputer aangaf van lege tank.En deze was dan ook leeg.Garage zei dat het dashbord dan volledig moest vernieuwd worden(+/- 500? )ruil.Heeft iemand dit probleem soms ook aan de hand gehad?Of wat moet ik daar aan doen,rij nu altijd op boordcomputer. :?: :) :roll:
Gebruikersavatar
door Alexander
#1785
Erik schreef:3 jaar geleden na en servicebeurt gaf de branstofwijzer nog half vol aan terwijl boorcomputer aangaf van lege tank.En deze was dan ook leeg.Garage zei dat het dashbord dan volledig moest vernieuwd worden(+/- 500? )ruil.Heeft iemand dit probleem soms ook aan de hand gehad?Of wat moet ik daar aan doen,rij nu altijd op boordcomputer. :?: :) :roll:
Is een bekend probleem. Heb zelfs een aflevering gezien van een Engels TV programma dat hierover ging. In Engeland is een terugroepactie geweest, in NL echter niet. ?500,- is goedkoop als ik het vergelijk met de ?800,- die ik op andere fora heb gelezen.
Gebruikersavatar
door MARK
#1793
Laat bij de Dealer of iemand die VAG-COM op zijn computer heeft eens een actuatortest uitvoeren op je instrumentenpaneel.....weet je meteen of alles naar behoren werkt.

Het kan natuurlijk ook de tankvlotter zijn :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]