Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#1803
Kan iemand mij vertellen wat er fabriek-af in een TT uit 2000 zit? In de mijne zit een Sony. Geen lelijk ding, ook mooi geluid. Echter de display is blauw. Rood zou beter passen bij de TT. Daarnaast zie ik achter de stoelen ook roosters zitten waar nu geen geluid uit komt. Er lijkt zelf een rooster voor een subwoofer (achter de bekerhouders) te zitten. Is dit spul nog te kopen? Het gaat om een Roadster uit 2000.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1805
Orgineel zit er in een TT deze radio

Audi Radio Concert of chorus met 6 cd wisselaar.

Afbeelding

Afbeelding

en dan zit er orginele een bose-soundsysteem met 6 luidspeaker bij de roadster 7 centerfill-luidspeaker in het dashbaord.
en 4 kanaals versterker met 125 watt, 4 equalizers 180 watt bij roadster 5.
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#1818
Wel mooi die rode display, maar verder ziet 't er wat gedateerd uit he? Ik zie zelfs een cassettespeler? Dan kan echt meer in 2006. Wat ik me wel afvraag: zijn er nieuwe radio/CD's te koop in dat wat bredere formaat? Is dat typisch Audi dat formaat?

En weet je ook waar die versterker is geplaatst? Ik heb 'm nog niet kunnen vinden. Wel een hoop boxen dus. Toch krijg ik van achter geen geluid, terwijl daar 2 kleine roosters zitten en een grote voor wat lijkt een subwoofer.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1821
Heb jij nou zon extra plaatje erinzitten zoals dit? zodat jij je radio toch kwijt kan in dat brede gat

Afbeelding

en of er aftermarket radios zijn die net zo breed zijn weet ik niet zou je effe je plaatselijk audio boer moeten bellen. op de andere vragen weet iemand anders het antwoord wel.

want anders heb je deze wat luxere uitvoering

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Martijne
#10048
Is dit nieuwe type Concert radio, dus met CD in plaats van Cassette voor 100% aansluitbaar met de oude (met de knop in het midden)?

Volgens mij zijn de afmetingen in ieder geval hetzelfde, maar ik vraag me af of de nieuwe concert 2e-hands te krijgen is en of hij goed aan te sluiten valt aan de speakers en de wisselaar..

Weet iemand dat?

Groet
Martijn
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10098
COncert 2 is er in verschillende breedtes Remarc is ermee bezig, dus als je die een PB stuurt weet je concrete info betreft achteraf inbouw van de Concert 2
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]