Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#2084
Weet iemand of het mogelijk is om achteraf orginele navigatie (klein) in te bouwen.
Ik heb ooit ergens foto's gezien van iemand die dit had gedaan, ik kan ze niet meer vinden.
Wat zouden de kosten hiervan zijn??
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2088
Koop gewoon een navigatie als bijv. de tom tom go of tom tom one of een ander merk... past direct in de tunnel waar je de tankklep e.d. opent via de knopjes... schuifje open, navigatie erin en laat dat ding maar praten... en als je even snel omlaag kijkt zie je t ook direct en wil je je navigatie verbergen... kleppie dicht en voila! aan het oog onttrokken en als je em niet gebruikt of in een andere auto wilt gebruiken is het zo eruit.
Gebruikersavatar
door Cees
#2103
Weet je misschien welke erin passen??
Zijn hier ook foto's van??
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2120
Maatje van me heeft de Tom Tom Go en die past en werkt perfect... zal es vragen of ik em mag lenen aankomende zaterdag dan kun je het zelf zien.
Gebruikersavatar
door Cees
#2142
Goed idee..............
door krieltje
#2168
heb ooit eens alles bij elkaar gekocht met kabelbomen en al,werd 1 drama,konden niet garanderen dat het zou gaan werken
Gebruikersavatar
door Cees
#2209
Ik heb wel door dat het inbouwen van orginele nav. erg gecompliceerd wordt. :(
Zoals voorgesteld is een mobiel systeem interessanter.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2212
En meschien nog goedkoper ook en als je een beetje rond shopt krijg je ze nog eens gratis ook bij aanschaf van andere dingen :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2214
prijsklasse 250 - 300 euro en je hebt diverse zeer goed werkende mobiele systemen en niet alleen van Tom Tom zijn ze te krijgen. PDA is ook een eventuele oplossing, heb je gelijk een zakagenda die je kan koppelen aan je mail e.d.

Het is maar net hoe gek je het zelf wilt maken, een systeem orgineel inbouwen of een vaste... zonde van het geld waar je andere leuke dingen van kunt doen en je kan het mobiele systeem overal inpluggen waar je maar 12V vandaan kan halen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2348
Cees, ik heb de tom tom go bij me morgen!
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#2353
Goed idee met die TomTom. Ik vind zo'n zuignap op de voorruit er een beetje armoedig uitzien. Dieven schijnen ook te letten op die zuignap (zelfs op de afdruk op je ruit) Dan checken ze gelijk of ie misschien onder je stoel ligt. Ik zie de laatste tijd ook binnenspiegels met ingebouwd navigatie. Zijn wel behoorlijk groot en iets van ? 1500. Dus die TomTom in het vakje is een prima idee. Welk type past erin? En moeten er dan nog draden worden aangesloten? En misschien zijn er nog andere mogelijkheden? Bijvoorbeeld op zo'n flexibele stang? Want zo'n schermpje is natuurlijk ook wel handig...
Gebruikersavatar
door Cees
#2358
Ik ben benieuwd of het past.
Ik zie je morgen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2375
Het past, maar moet er wel bij uitleggen morgen hoe je het anders dan standaard aan moet sluiten dan.
tom tom gebruiken dan is ie te hoog en steunt tegen t open staande klepje... en is goed zichtbaar met aangepast laadsnoer iig
tom tom niet gebruiken is de tom tom kwartslag draaien en kleppie dicht en niemand die t ding ziet!

ik ben zelf op zoek naar een nieuwe telefoon maar denk dat ik een pocket pc ga aanschaffen om andere redenen
door roadster
#4112
Wij hebben alles van VDO laten inbouwen. Ziet er super mooi uit. Staat wel op het dashbord.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]