Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jakkeraar
#50389
Ik wil graag de slede waar de asbak inzit, en de 12V aansteker afdekt, verwijderen. Zodoende kan ik de 12V aansluiting continu benutten voor m'n iPhone cradle.

Hoe kan ik die slede verwijderen?

Bij voorbaat dank voor jullie advies
Gebruikersavatar
door sweeper
#50392
Je kan de slede verwijderen door hem open te doen, en dan de Torx-schroef eruit te halen. Beetje wiebelen/wrikken, en hij valt eruit.
Er zitten 2 stekkers aan 1 grote voor de 12V aansteker, en 1 voor het lampje dat in de asbak zit.

Suc6
door Jakkeraar
#50393
Sweeper,
Hartelijk dank voor je reactie.
Ik had het op die manier al wel geprobeerd, maar misschien iets te voorzichtig (was niet gelukt).
Ga het nog eens proberen.
Het wiebelen/wrikken naar onderen of juist naar je toe / andere richting?
Gebruikersavatar
door sweeper
#50399
Naar beneden & dan naar voren. Zitten meen ik nog 2 rubber doppen die hem tegenhouden.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50512
:smt041 Mooi zo!
Ga je de I-pod ook nog een vaste plaats geven o.i.d.?
door Jakkeraar
#50522
Happy Socks schreef::smt041 Mooi zo!
Ga je de I-pod ook nog een vaste plaats geven o.i.d.?
Heb een brodit ProClip waarop de TomTom-cradle zit op de "beensteun" aan bijrijderszijde vastgemaakt. Werkt goed met m'n iPhone (geen iPod).
Afbeelding

Moet alleen nog kijken hoe ik de nu loshangende 12-volts aansluiting wegwerk/vastzet.

Als ik de stekker continu in de 12-volts aansluiting laat zitten, is er dan ook continu stroomverbruik; ook als de iPhone niet in de cradle zit / als het contact uit is?
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84521
Zonder gekheid ik krijg de asbak niet los. De torx uiteraard wel maar dan? Volgens Bentley twee plaatsen bovenin waar hij nog (klem) vast zit. Lees hier iets over rubbers? Ben bang dat ik de asbak sloop voordat ie loslaat. Weet iemand nog precies hoe? :smt006
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84563
Toch gelukt! Truuk is de torx eruit, steek je hand onder de asbak naar achteren en voel de aansluiting van de asbak met de achterste tunnelafdichting. Duw je nagel, vinger voorzichtig in de naad en duw de asbak naar voren. De asbak wordt met twee ronde rubberen doppen in de achterwand trillingsvrij opgehangen. Aan de voorzijde van de asbak zitten twee plastic haakjes die in de onderzijde van de middenconsole grijpen. Voorzichtig dat ze niet afbreken door te ver naar voren te duwen. Stukje de asbak naar voren en dan iets omlaag. Dus geen geweld! Terug zetten van de asbak. Eerst de rubberen doppen achterin de uitsparingen steken. Haakjes omhoog bij de onderzijde van de middenconsole en nog iets naar achteren drukken. Torx weer plaatsen. Tekening uit de Bentley is te summier.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]