Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door auditt89
#53025
Hallo,

Ik wil nieuwe velgen gaan kopen. Nu heb ik op online-velgen.nl rond gekeken en 2 mooie setjes gevonden

1. http://www.online-velgen.nl/velgen/5469 ... ade-black/
2. http://www.online-velgen.nl/velgen/6922-iroc/

Echter lees ik dat de velgen die zij leveren van slechte kwaliteit zijn (chinees). Toch wil ik zulk soort velgen hebben.
Weet iemand waar ik zulke velgen kan kopen in een acceptabele kwaliteit? Ik wil eigenlijk niet meer dan 800 euro kwijt zijn.

Hoor graag jullie adviezen!
door weebie
#53027
Waarom zet je er geen originele audi velgen onder...

super vet!!
door auditt89
#53028
Die heb ik, alleen die zijn er beschadigd en ik zoek toch eigenlijk wat anders.
Gebruikersavatar
door sweeper
#53029
Volgens mij bestaat de kans op Chinese kwaliteit velgen alleen bij replica velgen naar OEM VAG modellen, dus als deze dat niet zijn is er hoogst waarschijnlijk niets aan de hand.

Zelf heb ik replica velgen gekocht van duitse kwaliteit bij www.velgenland.nl . Was ook wel makkelijk voor mij omdat ze om de hoek zitten. De Inovit velgen hebben ze in ieder geval, die Iroc weet ik niet.

Van de 2 velgen vind ik de Iroc de beste, maar mijn keuze zou het niet zijn.

Suc6 met zoeken.
door auditt89
#53030
@ Sweeper, hoe kan ik zien of die velgen OEM VAG modellen zijn? Ik hoorde ook dat duitse kwaliteit beter is.
Gebruikersavatar
door sweeper
#53031
je mag er wel vanuit gaan dat duits geproduceerde velgen beter zijn dan chinese ja.

De velgen die je op het oog hebt zijn merk velgen die niets met oem velgen te maken hebben, dus waar je ze ook koopt, die zijn geen chinese meuk.
Gebruikersavatar
door stivoman
#53032
Een vriend van mij heeft een keer goedkope velgen gekocht bij online velgen.
Daarna een keer tegen de stoeprand gereden en gewoon zijn velg krom!
Letterlijk een deuk zat erin, ik zal er nooit iets kopen bij deze zaak.

Grtz, Steven
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#53035
Persoonlijk zou ik alleen voor originele audi velgen gaan.
Er zijn hele mooie velgen met de juiste steek voor de TT
Zelf heb ik nog de standaard quattro parabool velgen onder de TT, maar in de toekomst wil ook nog weleens wat anders.
Eerste prioriteit is echter een schroefset, want dat lege gat vult 18" ook niet op.....
door auditt89
#53038
maar originele audi velgen heb je niet voor 800 euro
Gebruikersavatar
door Ronnie
#53040
online-velgen.nl is leuk als je voor weinig geld velgen en banden wilt hebben en zo zijn er veel meer aanbieders, echter krijg je ook kwaliteit naar het geld dus niet raar opkijken als dr nieuw al flink wat lood op moet. Kies liever voor Duitse replica's of merken en anders italiaanse van WSP Italy bijv. laat de rest lekker liggen waar ze aangeboden worden je zou eens kunnen informeren bij Leendert wat fatsoenlijke velgen en banden kosten, van Leo's Autoservice. www.leosautoservice.nl
door auditt89
#53045
Sweeper schreef:Volgens mij bestaat de kans op Chinese kwaliteit velgen alleen bij replica velgen naar OEM VAG modellen, dus als deze dat niet zijn is er hoogst waarschijnlijk niets aan de hand.

Zelf heb ik replica velgen gekocht van duitse kwaliteit bij www.velgenland.nl . Was ook wel makkelijk voor mij omdat ze om de hoek zitten. De Inovit velgen hebben ze in ieder geval, die Iroc weet ik niet.

Van de 2 velgen vind ik de Iroc de beste, maar mijn keuze zou het niet zijn.

Suc6 met zoeken.
Zullen die Inovit velgen bij velgenland.nl verschillen van de gene bij online velgen?
Ik zie ze bijv ook hier staan: http://www.hoogendoornwheels.nl/inovit-blade-polished alleen geen 18inch en ze zijn een stuk duurder dan bij online velgen
Gebruikersavatar
door sweeper
#53048
nee ik denk het niet. Die inovit zullen overal wel hetzelfde zijn.
Gebruikersavatar
door sweeper
#53049
nee ik denk het niet. Die inovit zullen overal wel hetzelfde zijn.
Gebruikersavatar
door sweeper
#53050
nee ik denk het niet. Die inovit zullen overal wel hetzelfde zijn.

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]