Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#58352
Het is inderdaad erg leuk op de Nordschleife, als je ziet wat daar allemaal rijdt :shock: de ene R8 is nog niet voorbij of er komt al weer een Gallardo voorbij.

Het is een erg leuke ervaring, misschien een keertje met een hele rits TT's :mrgreen: en die foto's worden gemaakt door diverse fotograven langs de kant van de baan, die staan dan met enorme lenzen te loeren naar alles wat er langskomt.

Het vermogen is wel te gebruiken maar omdat er iets van 100 bochten in zitten nog maar even voorzichtig aangedaan.
2 rondjes van 22 km was wel even genoeg voor voldoende adrenaline.
:roll:
DSC06309.JPG
DSC06306.JPG
DSC06307.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door marttin
#58416
Rommyke schreef:Hoi Martin,

Was 272 de max of zat er nog meer in ?

Ik vind het wel ongelofelijk snel ! ... Toppie. :lol:

Groetjes
Romain
Romain, de top is nu wel gehaald, deze wordt nu begrensd door de toerenbegrenzer op ca 6600 rpm in de 6e versnelling....precies 280 op de gps, dan begint hij te stotteren, snelheidsmeter (zit trouwens niet veel afwijking in) ging over de 280 heen.
Dit hebben wij gereden richting Trier met mij als chauffeur, en de laatse dag terug richting Nederland op de A3 met mijn vriendin als chauffeur achter een M3 aan die het niet leuk vond dat er een TT achter bleef plakken, kon geen waardering vanaf toen we hem voorbij gingen. Daarna werd er nog een schepje bovenop gedaan door een mercedes 6,3 AMG, daar gingen wel de duimen omhoog.
De zelfde AMG kwamen we tegen bij het tankstation aan de A30 en toen gingen weer de duimen omhoog 8)
Gebruikersavatar
door Rommyke
#58986
marttin schreef: Dit hebben wij gereden richting Trier met mij als chauffeur, en de laatse dag terug richting Nederland op de A3 met mijn vriendin als chauffeur achter een M3 aan die het niet leuk vond dat er een TT achter bleef plakken, kon geen waardering vanaf toen we hem voorbij gingen. Daarna werd er nog een schepje bovenop gedaan door een mercedes 6,3 AMG, daar gingen wel de duimen omhoog.
De zelfde AMG kwamen we tegen bij het tankstation aan de A30 en toen gingen weer de duimen omhoog 8)
Hoi Martin ,

Dit is wel echt snel. Gewoon bangelijk :D
Was de begrenzer er niet uitgehaald bij de tuning of verhoogd ?
Niet dat het sneller moet.

Ja die mannen denken dat ze het van iedereen kunnen halen . Kunnen hun soms eens vreet vergissen . :lol:

Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door marttin
#59040
Romain,

Ja het toerental was in eerste instantie wel verhoogd naar 7000, maar toen kwamen het inspuit moment buiten het bereik en zou het mengsel te arm kunnen worden. Dus is hij weer begrensd op 6600rpm.

Ronald gaf aan dat het met stage 3 opgelost zou zijn... 8)
dus wie weet

inderdaad sneller hoeft het niet, en zou je toch al moeten gaan denken aan andere remmen, maar pk's erbij is toch erg verslavend.
Gebruikersavatar
door sweeper
#59100
Het is legaal tot een bepaald aantal % vermeerdering. Hoeveel % dat is weet ik niet, maar daarboven hoor je bij de RDW ter keuring te gaan omdat je niet meer aan de algemene keuringseisen voldoet. Voor de APK is het geen probleem zover ik weet.
door golf-classic
#59102
marttin schreef:Ik zou niet eens weten of het in Nederland legaal is.... :oops: , je veranderd niets aan de constructie van de auto :?:

En hoe willen ze het controleren dan in België, meestal is het in de software niet echt terug te vinden, op de rollenbank dan maar :roll:
ja enkel zichtbare tuning als ze dat zien hier is al afkeur denk ik

mijne is ook gechipt hoor
dat kunnen ze idd niet zien
maar mag hier in principe als zelfs niet
Gebruikersavatar
door denders
#59171
Dat zijn toch zo'n hele nette 4,5-5seconden max van 0-100! (je trekt iets verder door)
Leuk om DSG eens in aktie te zien. (ondanks ik zelf toch voor handmatig zou kiezen)
Je laat nu een hele klasse auto's achter je!

Niet continue scheuren he, hij moet nog wat opleveren als je hem wegdoet haha (geintje)
Laatst gewijzigd door denders op do okt 21, 2010 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]