Dank je steven!
De auto rijdt nu eindelijk perfect na alle tegenslagen! Ondertussen al weer 1000km verder en de motor en versnellingsbak voelen mooi aan. Dus tijd voor de kleine dingetjes.
De turbodrukmeter zit er nu eindelijk in en het is leuk te zien hoe de meter reageert op verschillende n75 klepjes.
Mijn tt is niet gechipt zover ik weet en slaat mooi uit tot 0,9 bar.
even een plaatje
Zoals je op de foto kunt zien staat ie niet mooi op nul. Ik kon hem terugsturen of even uit elkaar halen... Ik heb voor het laatste gekozen aangezien ik anders weer 2 weken kon wachten.
De naald staat nu wel mooi op nul, en de waarde klopt ook beter. (even getest met de compressor)
Ook hoorde ik van het bekende kwaaltje van de 1.8t motoren dat de oliezeef verstopt kon raken. Dus de carterpan ff verwijderd en ja hoor bij mij was het ook mooi verstopt. Ik had nog geen problemen, maar ik denk dat dit een goede update is. De motor loopt mooier, echt een merkbaar verschil.
De hoedenplank was ook zo'n kleine ergenis. De lipjes waren afgebroken dus hier even een kleine creatieve oplossing voor bedacht. Ik heb er 2 klein gaatje in geboord en vastgezet met lijm en 2 metalen pennetjes. Gelukkig nu geen gerammel meer:)
groetjes peter