Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door tgm
#77894
Wij moeten even kijken of we die vrijdag vrij kunnen krijgen. Zo ja, dan zijn we uiteraard van de partij!
Gebruikersavatar
door WimTT
#77905
Joop, prima geregeld en zeker niet te duur.
Lijkt ons weer een heel leuk programma.
Wij hebben de vrijdag al vrij genomen en willen graag mee.

Groeten,
Wim en Jolanda
door aadvandenenden
#77917
Hi all, ik ga mee naar GB! Ik neem een TT-fan mee. Aatt van den Enden
Gebruikersavatar
door tgm
#77919
Nou, mij is het gelukt om vrij te krijgen. Sanne kan helaas niet. Maar eens even kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan, en anders gewoon in m'n eentje. Of zal ik RuuTT eens lief aankijken? Qua snelheid maakt het tegenwoordig niet meer uit :)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#77920
:sign7: ATTENTIE :sign7:

Doordat de organisatie van een evenement als deze nogal wat voorbereiding vereist en zaken als boekingen, activiteiten, e.d. ruimschoots van te voren geregeld dienen te worden heerst er altijd een beetje een tweestrijd...
Aan de ene kant wil de organiserende partij op voorhand liefst het aantal personen weten, zodat alle zaken kunnen worden ingepland/vastgelegd. Aan de andere kant willen de potentiële deelnemers details weten om een beslissing te kunnen maken al dan niet deel te nemen aan het evenement.

Om ons te helpen als organisatie willen wij u allen verzoeken om niet te wachten tot het allerlaatste moment met inschrijven. Hoe eerder we het aantal deelnemers compleet hebben, hoe meer zekerheid we hebben dat alle hotels, de boot, e.d. voor ons ook beschikbaar zullen zijn en we ook de details kunnen afronden en bekendmaken.

In de starttopic vindt u de deelnemers, die zich reeds via de webshop (definitief) hebben ingeschreven.

Alvast bedankt!
Cu in the UK
door emiel10
#77923
Ik moet helaas toch afhaken, krijg die vrijdag echt niet geregeld op het werk :(
Gebruikersavatar
door miel
#77928
emiel10 schreef:Ik moet helaas toch afhaken, krijg die vrijdag echt niet geregeld op het werk :(
Mssn wordt je die vrijdag net wat ziekjes... :idea:
door maui21
#77950
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar het lijkt me fantastisch om mee te gaan, ik ga snel wat regelen (werk/oppas) en hoop dat ik mee kan gaan.
Gebruikersavatar
door Haas22
#77955
Ik kan helaas niet mee met deze trip
Gebruikersavatar
door //S
#77972
Great! I will already start practicing my British Thatcher accent... :D
'Arse over elbow' connecting the dots
door Ranna
#77984
hey! ben net terug van tijd weggeweest, maar helaas gaan wij het niet redden om mee te gaan vanwege werk-verplichtingen die absoluut niet geannuleerd kunnen worden. jammer jammer maar wij zijn er niet bij.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78022
:!: LAATSTE WEEK :!:

Nog één week om jezelf in te schrijven! Op 7 Mei a.s. sluit de inschrijfmogelijkheid, dus mocht je nog mee willen gaan naar Engeland... Meld je dan deze week nog aan!
Voor je het weet ben je te laat :wink:
Gebruikersavatar
door //S
#78034
Hey Joop,

Ik heb er zin in. Nog even wat Britse Ponden scoren bij een nog overeind staande bank en dan kan die. En rotondes nemen we rechtsom! :D

Met hoeveel TTs rijden we die kant op trouwens? Is de bestemming al bekend geworden?

Aan alle anderen zou ik zeggen: Meld u aan, meld u aan!! Hopelijk zien we elkaar en toeren we gezamelijk door Engeland.
:smt006 //S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]