Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Tamar
#3796
Hallo allemaal. Ik ben Tamar en heb een audi TT 3.2. Hiervoor had ik een audi TT 225 pk. Helaas had deze na 5 jaar teveel kilometers erop zitten (170.000) en heb deze met pijn in mijn hart weg moeten doen. Maar 3 maanden ( in maart dit jaar) later vonden we een mooie TT bij een audi garage in Duitsland. Meteen een proefrit wezen maken -niet te vergelijken met mijn oude TT- en meteen verliefd geworden. Heb dit wagentje dus ook niet laten gaan. Heb er alweer 14000 op staan, zag ik vanmiddag, maar ja, ik ben nu eenmaal een rakneus, dus helaas komen de kilometertjes er aan.
Mijn man is ook een echte Audi fan. Begon met een Audi 80, 100, A8 oud model en nu A8 nieuw model. Ook een mooie auto, maar veel te groot voor een vrouw. Daarbij heb ik het gevoel of ik in pappie's wagen aan het rijden ben. We zijn wel van plan om een keer naar een meeting te komen en daar al die mooie TT-tjes te bewonderen. Dus wie weet, tot binnenkort.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3797
Hoi welkom hier en een 3.2 dat klinkt goed en hij is zeker goed tegebruiken voor dagelijks verkeer geen verschil met een normale auto. Heb je
ook nog een paar mooie foto`s van je TT :) Nou verders veel forum plezier

gr paul
Gebruikersavatar
door MisterCats
#3799
22 oktober meeting in Oirschot, Tamar.
Misschien tot dan!
Niet te ver weg dus kun je kalm aan doen met de Km'tjes bijtikken
Gebruikersavatar
door EsTTher
#3806
Hoi Tamar,

Welkom hier.
Ben erg benieuwd naar je auto. Je moet maar snel wat foto's plaatsen.
Veel plezier op dit forum en misschien tot ziens bij de volgende meeting.

Groetjes,

Esther
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#3820
Hallo Tamar en welkom,

Een 3.2 toe maar, nu maar hopen dat je geen zware rechtervoet hebt anders loopt het in de papieren :wink:
Als het kan plaats eens wat foto's van je TT, het oog wil ook tenslotte.

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door Tamar
#3841
Hallo daar. Mijn foto's hebben teveel KB om op deze website gezet te worden. Moet eens met mijn telefoon wat foto's maken, dan zullen ze niet te groot zijn. Helaas ziet mijn TT er op dit moment niet uit. Ik moet 'm eerst wassen, ik kan natuurlijk geen foto's neerzetten waar hij i.p.v blauw, zwart is :) Als je echt niet meer kunt wachten, dan moet je maar ff op mijn space kijken. www.tamarboelee.spaces.live.com.
Gebruikersavatar
door MARK
#3842
:arrow: Welkom op het Forum Tamar......

Kunnen we je ook als lid welkom heten van de Audi TT Club Nederland?

Aan de omschrijving van je auto te horen is het een mooi exemplaar (foto's wil nog niet?!)

Misschien kan ik in de toekomst nog eens wat voor je betekenen op het Technische vlak!

Groetjes,

Mark.

:)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3843
Tamar schreef:Hallo daar. Mijn foto's hebben teveel KB om op deze website gezet te worden. Moet eens met mijn telefoon wat foto's maken, dan zullen ze niet te groot zijn. Helaas ziet mijn TT er op dit moment niet uit. Ik moet 'm eerst wassen, ik kan natuurlijk geen foto's neerzetten waar hij i.p.v blauw, zwart is :) Als je echt niet meer kunt wachten, dan moet je maar ff op mijn space kijken. www.tamarboelee.spaces.live.com.

Je kunt de foto`s gewoon comprimeren naar 250kb dan krijg je ze er makkelijk op. Ik zet wel even die van je Blauw 3.2 erop.

gr paul
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3844
Ze staan erbij heb gewoon de van jou msn space gepakt je kunt ook nog een 2ede TT toevoegen met bijv je oude TT foto`s je kunt buiten om de 5 foto`s bij elke modifocatie ook nog een foto plaatsen.
Gebruikersavatar
door Tamar
#3846
Hé bedankt zeg! Met dat comprimeren daar heb ik niet zoveel verstand van. Maar echt tof dat je dat voor mij gedaan hebt. Bedankt!
Gebruikersavatar
door EsTTher
#3862
Wow... :shock:
Dat is wel een hele mooie...
Geweldige kleur en mooi interieur! Daar kun je inderdaad wel de blits mee uithangen..


Esther
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]