Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door TTROY
#87401
Ik heb een 1.8 TT uit 2001 en heb last van een brandend motormanagement lampje gehad.
Bij de dealer konden ze niets vinden omdat het uitlezen niet lukte. Er kwam geen verbinding tot stand..?
Uiteindelijk is besloten tot en harde reset (accu los) en toen ging het lampje uit en is tot nog toe uitgebleven.
Sinds gisteren reageert de afstandbediening niet en ik heb geprobeerd met het uitleren van de sleutels het voorelkaar te krijgen. Is niet gelukt ( knipperlichten gaan ook niet aan) Heeft het zin om naar de dealer te gaan of moet hij dan weer worden uitgelezen?
Gebruikersavatar
door eric v.
#87402
Heb je een afther market radio?
Haal de zekering van je radio los,dit is vaak het probleem van niet kunnen uitlezen.

Succes Eric V.
door TTROY
#87403
Bedankt Eric,
Er zit een originele radio/cd in. Kan het dan toch aan de zekering liggen dat de dealer geen connectie kan maken?
Heb je misschien ook nog suggesties voor het niet kunnen uitleren van de afstandbediening.
Gebruikersavatar
door eric v.
#87408
Kijk of er geen draad uit, los ,zit achter de obd stekker in de auto.
Dit kan gebeuren.
Sleutels inleren moet je even google gebruiken, een sleutel in contact en contact aan, de andere in het deurslot druk op openen 1x en binnen 2sec. Deur openen door het draaien van de sleutel.
Knipperlichten moeten dan 1xknipperen
Bij sleutel twee, doe sleutel 1 in contact sleutel 2 in deurslot druk 2 keer knipperlichten knipperen 2 keer en draai open.

Succes Eric V.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]