Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mauricezondag
#88873
Hoi allemaal!

Graag stel ik me even voor. Ik ben Maurice Zondag.

Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotste eigenaar van een TT mk1 uit 2003, de 1.8 180 pk versie.

Na 25 jaar leaseauto's gereden te hebben ben ik sinds kort voor mezelf begonnen en had dus weer een eigen auto nodig. En dan rij ik natuurlijk graag in stijl!

Ik woon in Leiden, ben 44 jaar, sinds 5 jaar gescheiden en leef het goede leven. Met mijn nieuwe TT in de parkeergarage ben ik weer als een klein jongetje zo blij.

Als autoliefhebber in het algemeen en nu in 't bijzonder van de TT - altijd al een voorliefde voor Audi gehad, dus zeker ook de TT - is het leuk om deze passie te delen. De auto is helemaal nieuw voor me, inmiddels 14 jaar oud en dan kan het ook handig zijn om gelijkgestemden te kennen en mensen te kunnen raadplegen voor handige tips en adviezen als het om het onderhouden van de auto gaat.

Het is dus met groot genoegen dat ik mezelf op dit forum begeef en zie uit naar verdere kennismaking met zowel de club als jullie, de collega-TT rijders!

hartelijke groeten,

Maurice
door Audi TT MKII Driver
#88896
Welgekomen!!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]