Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Nemesis
#91743
Hallo, ik ben Freddy. Ik woon in de provincie Zeeland en ik ben sinds een maand in het bezit van een TT Quattro uit eind 2000. Het is een 1.8 met 180 PK. Ik vind het een geweldige auto en ik hoop er nog lang in te rijden. Er zijn wat aandachtspunten, maar niet van ernstige aard. Ik hoop op het Forum oplossingen te vinden hiervoor.
door Martijn 3l
#91745
Hoi, mijn naam is Martijn en kom uit Bergen op Zoom. ik rijd een TT mk 3 roadster 1.8 tfsi ,geïmporteerd uit Duitsland.
Heerlijke auto rijdt geweldig !! Alleen ik ontdekte gisteravond dat mijn kofferbak niet meer openging en de kenteken verlichting niet meer werkte. Heb de kofferbak wel open gekregen met de noodkabel maar toen bleek ook de kofferbak deksel vol met water te zitten. Ik heb het forum er op nageslagen en het blijkt een bekend probleem te zijn. Alleen heb ik door een ziekte mijn fijne motoriek verloren en zelf repareren is helaas geen optie. Waar kan ik het beste terecht voor een goede en degelijke reparatie ? is een Audi dealer een oplossing ?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]