Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Vennegoor of van Heel
#5738
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Richard van Heel, ben 34 jaar, kom uit Zevenaar en ben werkzaam in de ICT.

Na jaren gedroomd te hebben van een Audi TT, is afgelopen zaterdag mijn jongensdroom in vervulling gegaan.
In 2003 kocht ik een nieuwe Bora 1.8T 20V 150 pk Highline, en in april dit jaar kocht ik een nieuwe citroen c4.
Afgelopen woensdag kwam ik mijn TT tegen, heb direct mijn citroen met 9.000 kilometer verkocht, en gister heb ik de tt opgehaald.

In een woord, WOW!

Wat een auto zeg, het is alles wat ik er van verwachtte, en dan nog meer.


Het is een 1.8 Turbo 180pk S-Line. Hij is uit 1999, met 155.000 km, maar dat weerhield mij niet ervan, om hem meteen mee te nemen. Hij is volgens het onderhoudsboekje altijd netjes bij de audi geweest, met een nieuwe distributieriem en nieuwe banden.

Volgens mij is hij getuned, maar hoe kom ik daar achter? En zijn de velgen de originele S-Line velgen?

In ieder geval, hoop ik veel plezier te hebben met mijn nieuwe bolide, en ook op dit forum!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5741
He richard welkom hier. Ik hoop dat je veel plezier van je nieuwe TT hebt.

Foto`s zijn altijd welkom :wink:

Verders veel forum plezier.

Mvg paul
door Vennegoor of van Heel
#5747
Hallo,

dank je wel voor het ontvangst. De foto's staan in de garage.
Gebruikersavatar
door MarkG
#5751
Welkom! Weer een ICT-ert er bij 8)
Gebruikersavatar
door EsTTher
#5758
Mooi..mooi..mooi.. zwart is mijn favoriet!!!
Mooie velgen =P~
Wat zit er eigenlijk allemaal in het S-line pakket?

Oh ja, welkom op het forum Richard en gefeliciteerd met je geweldige aankoop..

Groetjes,

Esther
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5777
Hoi Richard,

Je hebt op je foto's in ieder geval geen S-line velgen (oud model RS4 velgen zijn de originele S-line velgen onder een TT), Cees de voorzitter rijdt op de S-line wielen rond. Die onder je TT gemonteerd zitten zijn replica's van de Novulari. Aan de hoogte te zien is deze wel voorzien van een S-line onderstel, of de auto is achteraf verlaagd, maar dat kan je zien aan de papieren of het een echte S-line is. De originele S-wielen zitten dr dus niet meer onder, wel jammer als je een originele S-line zou willen hebben.

De S-line typeert zich onderscheidend door het sportonderstel (30mm lager) en de S-line velgen van de andere TT's en wat badges ter extra herkenning.

Veel forum plezier en natuurlijk welkom.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door charlotte
#5789
Welkom bij de club met die mooie zwarte TT.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte van je ervaringen.

groetjes,
charlotte
door Jerremy
#6158
Mooie TT inderdaad!

Alleen zou ik zelf wel dat S logo van de achterkant af halen, want dat is ook geen orgineel.
In elk geval, het logo kan wel origineel zijn, maar die is van een Audi S3 of S4 en dan zonder het cijfer.
S-line heeft namelijk niet zo een badge, maar alleen het logo op het stuur en inderdaad een lager onderstel.

Wel een mooie uitlaat, volgens mij is die ook niet standaard.

Ik had bijna die nuvo wielen gekocht voor mijn TT, staan best goed moet ik zeggen
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]