Audi TT Club - Forum

Heb je je TT of een andere auto onder handen genomen, plaats hier je behaalde resultaten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Peultje
#37729
Hallo allemaal :)

Eindelijk zijn we er vandaag aan toe gekomen om mijn wagentje wat bodylotion op te poetsen.
Een maatje van mij heeft sinds kort zijn eigen poetsbedrijfje opgericht, en ik heb al wat resultaten van hem gezien en ben tot de conclusie gekomen dat mijn schatje daar ook wel even heen kon.

Eerst hebben we er lakreiniger op gepoetst.



Afbeelding


Afbeelding

daar kwam ie al heel mooi uit!



Afbeelding

toen hebben we em met gewone carwax in gepoetst:
(foto's zijn niet beschikbaar wegens onduidelijke reden, ga er zsm wat aan doen)




toen ff een happie eten :P

daarna uitpoetsen!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


toen het ineens begon te hosen, sloeg de stemming om :(
Ik kon wel huilen.........

uiteindelijk werd het natuurlijk wel weer een keer droog alleen was het rijden wel zonde...
maar het scheelt dat het er natuurlijk wel makkelijk er af te halen is:)

als allerlaatste hebben we de velgjes ff gepoetst net als de raampjes + wat tyreshine en cocpitspray op de grill enzo en toen mocht ie eindelijk naar buiten.

dit wat betreft het poetsen.

nou kwam ik vanmiddag aan het eind van de middag in leeuwarden, en zag ik in de Oldehove parkeergarage een grote broer van mijn autotje:)
ik dacht het volgende:



Afbeelding


het was een 3.2tje zo te zien aan de bumper en de piepkes :O

maar goed, veel kijk plezier:)

P.S., de kwaliteit van de foto's zijn onder voorbehoud, aangezien deze met een telefoon gemaakt moesten worden.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38025
je auto glimt inderdaad weer erg mooi, het is alleen altijd zo jammer om hem weer naar buiten te zetten met slecht weer.

je ziet duidelijk dat ie goed gepoetst is op de laatste foto in de parkeer garage.

wat betreft die zwarte tt, dat kan natuurlijk ook een gewone 180 pk tt zijn of anders buiten een 3.2 om.
wij rijden immers ook met twee pijpen achter, zelf heb ik ook een v6 diffuser net alsjou,
enkel de v6spoiler ontbreekt bij mij dat is iets dat nog wel op m`n verlanglijstje staat.

wie weet kom ik je nog eens tegen, zover woon ik niet van je af.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Peultje
#38033
jah kan ook, maar zo te zien was er niet goed op gepast, dikke roest plekken aan bijrijders kant, een aantal deukjes enzo..
maar goed het is niet mijn auto dus ik maak me er ook niet heel druk om..

wie weet!! waar woon je dan als ik vragen mag? als ik namelijk es in de buurt kom kan ik mijn ogen eens goed de kost geven :O

Gr,

Gerard
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38049
ik heb het even na gekeken maar die zwarte tt is een gewone 180 pk als ik me niet vergis,
er staat bij dat het een 140 kw is maar zijn die er geleverd een 190 pk?

ik kom uit de buurt van sneek, dat is niet al te ver bij jou vandaan,
wie weet kom ik je nog eens tegen. jou tt valt zeker wel op!!
Gebruikersavatar
door Mischa
#38050
Ja, ook een 190pk versie is geleverd in de TT. Als ik me niet vergis zijn er 150pk, 163pk, 180pk, 190pk, 225pk en 250pk (V6) versies geleverd in de TT. De 190pk alleen volgens mij in de laatste 2 jaar of zo.

P.s. Hij ziet er gepoetst weer goed uit hoor :)
Gebruikersavatar
door Peultje
#38151
@ qoTTzilla: zou wel es leuk zijn, kom je wel eens in deze omgeving dan?, door de week zul je me niet gouw zien, ik werk namelijk in het midden van het land, en ben daar de hele week zeg maar..

@ Mischa: Dankje :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]