Audi TT Club - Forum

Heb je je TT of een andere auto onder handen genomen, plaats hier je behaalde resultaten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#74619
Geef maar een keer een gil en een prijs in het weekend...

Desnoods doen we het samen hahaha Denderse Poets Workshop..
Gebruikersavatar
door denders
#74624
Zal zeker wel goed gaan komen Albert in een weekendje!
Meer duidelijkheid gaat komen over enkele weken en anders passen we er wel een leuke mouw aan toch!

Wil ook nog een keuze/stappenplan op papier zetten, hoe te werk gaan ook deels voor mezelf.
Ik zal je deze tzt toezenden!

Pas wel op dat 'ie eng mooi kan worden.. dus priemende blikken soms zullen gewoonte zijn ha ha
Wat is trouwens jouw exacte kleur?
door Auto.rallye
#74627
Wauw, wat ziet hij er goed uit. Je hebt veel eer van je werkzaamheden. Ik zou het ook wel willen maar wil eigenlijk eerst eens de autokrassen bij laten werk. Veel plekjes.....
Gebruikersavatar
door denders
#74629
@Auto.ralley: Dankje!


Als je krassen hebt waar je in blijft "hangen" met je nagel, die moeten voorbehandeld worden en ge-wetsand.. daar heb ik nog geen ervaring in maar voor alles een eerste keer.
Krasjes en swirls en lakfouten gaan wel weg met de juiste combi van middelen kan ik je vertellen.

Op aanvraag op ander forum ben ik in de zon wat foto's gaan maken van het werk:

De beloofde plaatjes van in de zon vanavond vanaf de Haringvlietsluizen waar ik maar naar ben doorgereden voor het boodschappen doen...

Ramen van binnen vetvrij en de PB Natural Look moet er nog morgen even op..

De Natty's eroverheen heeft de boel toch nog ietsje opgehaald over de EXP moet ik zeggen!
Het is en blijft een apart iets, die Uni lak, ik wist hier weinig vanaf.

Steenslag vooraan, is toch meer als ik gedacht had maar ja maar voor lief nemen dat het er snel bij is gekomen helaas, nadat de bumper een keertje overgespoten is zo 2 jaar geleden.
Maar oke.. het is geen museumstuk en ze staat er weer fris bij voor mijn eerste detail klus, waardoor ik gewoon een beetje pietje precies geworden ben :roll: ...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Water wat zich toch nog gisteren heeft op kunnen houden ergens bij het raamrubber! :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Bedankt weer voor het kijken!
Gebruikersavatar
door WimTT
#74666
Kerel, ik kan mezelf bijna zien hier in je bolide achter het computerscherm. Het resultaat is echt verbluffend. Super gedaan!!
Gebruikersavatar
door denders
#74874
@WimTT: Thanks, hij is inmiddels weer vies door de vliegenlijkjes en 1350km Duitsland maar komt zeker goed met waar hij allemaal mee behandeld is bij de volgende wasbeurt :wink:


Ondanks flinke griepvirus die ik nu heb kado gekregen helaas... :evil: even melden dat de detail het (uiteraard) goed gehouden heeft op de Autobahn :-)^


Liep allemaal als een trein en enige was daar in dat weekje even met Spray&Wipe en een Monello doek de voorruit gedaan vanwege vliegenlijkjes.
Heel wat anders maar apart was ook mijn bezoek aan het Carl Zeiss museum! als je in Jena bent een aanrader voor fotografie enz. fans!

Goed, verder 220km/u nog even aangetikt maar dat hoeft verder niet zo van mij dus 140 gereden en op de terugweg kreeg ik een telefoontje toen ik geen Astra meer in de spiegel kon zien verderop? (-mijn ouders met mijn oma reden daarmee..)

Bleek dat garage Eef en Huub wel een grote beurt geeft voor ruim 800 euro maar niet naar de wangen van de banden kijkt!!!!! ze hadden wel een ongeluk kunnen krijgen als mijn pa niet zo adequaat gereageerd had! :-/

Even later stond hij daar snel een reserve(nieuwe) band te monteren langs de Autobahn op de vluchtstrook en voorbij razende vrachtwagens terwijl ik (en mijn oom) wachtte op de eerstvolgende Parkeerplaats.
Toen ik de banden later bekeek bleken ze dus allemaal haarscheurtjes op de wang te hebben, dan vraag ik je !!!!

Zijn inmiddels allemaal vervangen bij de Sprint hier in Hellevoetsluis en het had niet langer moeten duren zeiden ze!

Plaatje van de band, echt niet normaal (gelukkig eind goed al goed):

Afbeelding


auf der autobahn
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#74881
Sommigen kijken dus echt niet naar veiligheid, maar stom ook want die 800 euro had dan dus meer kunnen zijn als ze beter uit hun doppen gekeken hadden en had er niemand geklaagd.
Gebruikersavatar
door denders
#74884
De auto is dus van 1999 en heeft maar 56000 kilometer erop staan!
Ik denk zelfs dat dit pas de 2e set banden geweest is?! en wellicht de achterbanden (FWD) nog nooit vervangen??

De auto rijdt nu veel beter en veert zelfs beter met dezelfde maat banden, ja dat is niet gek ook met die verdroogde stukken rubber die nog dienst moesten doen als zijwangen!!
Had heel anders kunnen aflopen op de autobahn :|
Andere banden stonden ook op "knallen" ....

Heb geen zin eigenlijk in rechtzaak situaties of iets, maar je zou het haast doen.
Denk toch dat als ik weer hersteld ben, er een duidelijke mail naar hun toegaat!

Voor 243 euro zitten er nu gebalanceerd en wel prima banden (huismerk waarmee we goede ervaring hebben) eronder, dan vraag ik je..

Tis gewoon bizar dat je ondanks het niet je eigen wagen is toch echt voordat je gaat alles moet nakijken op die manier!
(je let er gewoon niet op als je op het punt staat te vertrekken en viel niet echt op..)
Gebruikersavatar
door fobo
#85122
Bovenstaande gelezen, leerzaam, de zwarte TT is erg mooi geworden. wel jammer dat het al enige tijd geleden is maar plaats er toch iets onder.
Heb zelf gisteren ook alle spullen bij Carclean in Berkel Roderijs gekocht, de dap 900 en alle toebehoren om mijn zwarte TT mooier te krijgen, wilde een foto bij voegen maar lukt niet.
Gr f,b.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85127
foto bijvoegen doe je in de volledige bewerker -> bijlage toevoegen tab kiezen -> bestand kiezen -> etc. wijst zich vanzelf
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]