Audi TT Club - Forum

Deel hier je tips and trics over het behandelen van leer
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#30756
Gisteren ook maar begonnen met de blauwe stoelen op te leuken.
Echt superspul, dat colourlock.

Het is wel een middagje werk, maar omdat je zo'n goed resultaat ziet , is dat het werk zeker waard.

Het ziet er nu al als nieuw uit , over een paar dagen , als de kleurlaag goed droog is, ga ik de colourlock en protector aanbrengen.

Het kost wat , maar het is het zeker waard!
Gebruikersavatar
door marrek22
#30840
@rsvfrank

Zou je eens een aantal foto's kunnen posten van je resultaat? Ik ga dit weekend ook beginnen met colourlock. Heb je nog tips voor me?
Oja nog één vraag heb je de stoelen gedemonteerd voordat je bent begonnen?
Gebruikersavatar
door tim
#30841
als je de stoelen demonteerd moet je wel eerst de batterij loskoppellen anders kan de airbag in je zetel afgaan.
Gebruikersavatar
door screamer
#30847
tim schreef:als je de stoelen demonteerd moet je wel eerst de batterij loskoppellen anders kan de airbag in je zetel afgaan.
En lig je gelijk weer buiten je auto.... :D :P
Gebruikersavatar
door screamer
#30848
En de achterbank kun je ook eenvoudig los klikken mocht je die ook willen doen, hoef je niet tussen de voorstoelen door te klooien. :)
Gebruikersavatar
door marrek22
#30856
thanks dat van de airbags had ik al ergens gelezen. 20 min voor dat je gaat demonteren even de accu pool loshalen. heb je het minste risico dat hij afgaat of dat je hem weer opnieuw moet inleren.
door thomasl
#31317
screamer schreef:En de achterbank kun je ook eenvoudig los klikken mocht je die ook willen doen, hoef je niet tussen de voorstoelen door te klooien. :)
Heb ondertussen ook m'n setje binnen van Colour Lock. De achterbank (het zitgedeelte) krijg ik eenvoudig los. De rugleuning krijg ik er echter niet uit. Is hier een bepaalde techniek voor?



Thanks!
Thomas
Gebruikersavatar
door bazzz
#31318
ik zoek eigenlijk de naam van het zwarte lederen interieur wat ik in de TT heb....
welke producten hebben jullie besteld? de wangen van mijn stoelen zijn behoorlijk aan het slijten
door thomasl
#31332
wel, ik had de kleurcode die ik vond bij m'n reservewiel meegestuurd bij de bestelling. Enkele dagen nadien kreeg ik telefoon van Colourlock dat het niet volledig duidelijk was en ze 100% zeker wouden weten welk type zwart ik echt had. Kon ofwel Soul Black zijn, of Antraciet black. Via de dealer kan je de exacte kleur te weten komen (adhv serienummer).

Van de service van colourlock ben ik alleszins heel tevreden. Het product zelf tot nu toe eigenlijk ook wel ;-). Knap spul! Ik heb de renovatiekit besteld. Kost iets meer dan 100 euro, maar dan heb je ineens alles om op te knappen + nadien te onderhouden.
Gebruikersavatar
door screamer
#31413
thomasl schreef:
screamer schreef:En de achterbank kun je ook eenvoudig los klikken mocht je die ook willen doen, hoef je niet tussen de voorstoelen door te klooien. :)
Heb ondertussen ook m'n setje binnen van Colour Lock. De achterbank (het zitgedeelte) krijg ik eenvoudig los. De rugleuning krijg ik er echter niet uit. Is hier een bepaalde techniek voor?



Thanks!
Thomas
Die gaan niet zomaar los, zul je de schanieren los moeten halen. :)
door Ramon
#31431
je kan hem toch neer klappen :D :)
Gebruikersavatar
door screamer
#31455
Ramon schreef:je kan hem toch neer klappen :D :)
Ja dan kun je fijn de achterkant behandelen.... :D ;)
door Ramon
#31458
hahahahahahahahhaha
door Ramon
#32356
is het noodzakelijk dat je met ledervet afsluit of is protector ook goed
Gebruikersavatar
door screamer
#32371
Geeft wel mooiste resultaat denk ik, ledervet is inprinciepe alleen voor onderhoud en bescherming. Kan dus nooit kwaad.

Helemaal gelukt met de cat-vervanger trouwens?


Guy
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]