Audi TT Club - Forum

Voor model specifieke vragen ga naar MK1 MK2 of MK3, algemene info of vragen m.b.t. tuning in dit gedeelte.
Forumregels: Commerciële berichten zijn niet toegestaan mits het een sponsor van Audi TT Club Nederland betreft.
  • Gebruikersavatar
door Justice4all
#89905
Beste forumleden.

Ik heb van de weekend een ap schroefset gemonteerd op de tt 225 quattro. De set is erg stuiterig aan de voorkant, net alsof je in een roeiboot vaart op zee. De auto rijdt en stuurt veel slechter dan de originele set onder de auto.Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
door patje007
#89906
Ik heb een AP schroefset op m'n vorige TT (mk1) gehad , reed perfect , uiteraard wel wat stugger .
door Justice4all
#89907
Dank voor je reactie, schroefset stuur ik morgen terug naar de verkoper ik krijg een nieuwe retour. Ik heb toch spijt dat ik niet direct een set heb gekocht met hardheidinstelling.
Gebruikersavatar
door patje007
#89909
Eerlijk gezegd heb ik het nooit gemist , als je wat lager gaat wordt ie uiteraard wat stugger , maar zeker doenbaar , wat me wel opviel dat diezelfde kit op een Golf 5 merkbaar comfortabeler was .


Dit was de mijne -->


Afbeelding
door Justice4all
#89921
Mooie auto! Mijn set was echt kapot. De auto stuurde alle kanten uit en stuurde erg rommelig. Ik heb zelf bijna in de vangrails gelegen was echt erg. Ik heb de set losgehaald en bij het indrukken van de dempers zag ik dat beide stangen zeer snel terug veerde, een demper veerde bijna twee keer zo snel terug als de andere. Ik heb de oude originele er weer ondergezet en de auto rijdt weer keurig en super strak. Ik krijg weer een nieuwe set maar die gaat direct in de verkoop. Ik heb geen vertrouwen meer in AP. Ik ga voor de vaste verlaging van bilstein met eibach veren.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]