Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60499
Beste mensen,

Jaja hier eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben dan ook een tijdje niet met de TT bezig geweest daar ik vorige maand een VW Golf V GTI heb gekocht.
'T is een heerlijke wagen, die luxer is dan de TT, een waanzinnige dsg automaat heeft en stiekem nog ietsje sneller is dan de TT (ABT chip 240pk).

Echter haalt hij het nooit bij de looks van de TT.
Als ik naar de GTI loop denk ik, hmmm mooie wagen.
Als ik naar de TT loop, begin ik nog steeds te glimlachen.
Hij staat er nog steeds zo strak bij...

Ik hou hem dan ook! Hij staat nu weliswaar bij mijn ouders, omdat mijn moeder er dan af en toe in kan rijden (ze heeft geen eigen auto en is helemaal verliefd op de TT), en we gaan zsm kijken hoe we het 'financieel' doen.
Hij blijft in ieder geval binnen het gezin.

Na de ernstige kou ga ik dan ook wéér aan de slag met mijn haldex/esp probleem, want dat is nog steeds niet gemaakt (esp lampje gaat bij bijna elke rit branden zodra je boven de 20km/u komt en dan schakelt de haldex uit, dus geen 4wd meer en geen esp).
Nu met de bijzonder kou en vochtigheid doet hij het echter soms weer helemaal perfect, dus het moet toch echt iets van een kabel/slecht contact zijn. Het probleem bestaat echter als sinds december vorig jaar.. bah...
Verder rijdt de TT in alle opzichten nog steeds perfect!

Het rechterraam gaat echter nèt niet ver genoeg dicht. Hij gaat wel een extra stukje naar boven zodra je het portier sluit, en drukt zich dan wat in het rubber, maar nèt ff zeg 2mm te weinig. Hierdoor kruipt er met deze besneeuwde dagen wat vocht aan de binnenkant van het raam.
Hoe kan je het raam bijstellen?!

Gr.

Tim
#89164
Dit forum item is wel wat oud, maar ik had dezelfde vraag over het bestuurders raam. Ik kon het nergens op het forum vinden of mijn zoek kwaliteiten moeten zich hier nog wat verder ontwikkelen ;) Mijn bestuurders raam zou net 2 mm meer dicht moeten gaan. Wie weet hoe dit moet ? gr Jo
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]