Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#79715
heb vorige week de batterijen vervangen van mijn sleutel. sleutel werkte direct weer zonder dat ik hem opnieuw hoefde in te leren. Nu een week later doet de sleutel het niet meer (ook reservesleutel doet het niet meer) , niet open , niet dicht, kofferbak gaat niet open met knopje op de sleutel. Lijkt erop dat er totaal geen contact meer wordt gemaakt met de auto. Nooit geen problemen met sleutel gehad en het zou wel heel toevallig zijn dat het net gebeurt als ik de batterijtjes heb vervangen. Iemand enig idee wat dit kan zijn. centrale vergrendeling werkt wel gewoon als ik sleutel in het portier steek.

grtz Robbert
#79738
nou aangezien je tegenwoordig niks kan posten in het forum technische problemen als je geen membership kosten betaald (ontdek ik overigens nu pas, belachelijk trouwens) en het is zo dat ik op het punt sta om mijn auto te gaan verkopen ivm gezinsuitbreiding. Dus ik wil alleen maar zorgen dat mijn auto gewoon in orde is en dan is het wel erg onlogisch dat ik dan nog even 38,89 euro ga betalen om een vraag te kunnen stellen nietwaar?
#79739
Vandaag nieuwe batt in mijn audi TT uit 1999 sleutels gezet, oude werkende sleutel deur mee opengedaan.
Daar na werkende sleutel in contact gedaan aan gezet. sleutel met nieuwe baat in bestuurders deur gedaan.
2 x op deur open gedrukt. sleutel er uit gehaald.
Sleutel uit contact gehaald, deur met nieuwe sleutel op Ab dicht gedaan.
En beide sleutels werken weer.
Misschien werkt het, probeer het even.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]