- wo nov 15, 2017 23:37
#89214
hallo ik heb een tijdje geleden een tt gekocht van 98 1.8t 180 pk fwd. geen enkel punt te merken aan de auto bij de testrit. toen heb ik een turbo druk meter gekocht en daarbij zag ik dat de turbo 1,7bar geeft. en na 3 dagen was het weg 0,5 bar bleek dat de slang achter het blok naar de intercooler geknapt was. slang vervangen toen had ik weer 1,7 bar maar 3 dagen later weer maar 0,7 0,8 rook tester erop gezet geen lek gevonden meeste kleine slangetjes onder de inlaat ook vervangen zaten kleine haarscheurtjes in. bobines vervangen want soms miste hij de vonk bougies ook gelijk vervangen maar zit nogsteeds met het druk probleem. met uitlezen komen er ook geen storingen voor.
dit is allemaal al vervangen
bougies
bobines
koppelingsplaten
forge dumpvalve nieuw gekocht na de lek dus is niet lek
grote beurt gehad
n75 klep vervangen door orgineel wat er ook opzat nummers komen overheen
gaat om een audi tt 98 coupe fwd 180pk
weet iemand waar nog een probleem kan liggen?
dit is allemaal al vervangen
bougies
bobines
koppelingsplaten
forge dumpvalve nieuw gekocht na de lek dus is niet lek
grote beurt gehad
n75 klep vervangen door orgineel wat er ook opzat nummers komen overheen
gaat om een audi tt 98 coupe fwd 180pk
weet iemand waar nog een probleem kan liggen?