Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Hint43
#89542
Ik krijg sinds vandaag af en toe een waarschuwingssignaal in beeld op het infoschermpje in het dashboard en een piepgeluid. Het verschijnt even en verdwijnt meteen weer. Zo af en toe als ik rem en volledig tot stilstand kom. Voor een stoplicht bv. Ik herken het symbool echter niet en vind ook niets terug in mijn manual. Ik heb (via de testknop) het symbool opgeroepen en een foto gemaakt. Kan iemand mij vertellen wat dit signaal inhoudt? Het gaat trouwens om een Audi TT uit 1999 (8N).
20180307_134550.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#89543
Koelvloeistof
De motor van uw auto wordt niet voldoende gekoeld. Zet de motor uit en laat deze afkoelen. Pas op: gevaar voor brandwonden! Nadat de auto is afgekoeld kunt u het niveau van het koelvloeistof controleren.
Controleer het instructieboekje van uw auto welke koelvloeistof geschikt is voor uw auto.
Zoek een autogarage op wanneer het waarschuwingslampje blijft branden.
#89653
Als je het gele waarschuwings symbool bedoelt bovenin, dan is de kans groot dat het over een defecte lamp gaat. Er missen wat pixels om het bulbsymbool met kruis rond te maken.
Rondje lampen checken om en in de auto, dan kom je de oorzaak vanzelf tegen waarschijnljk.
#89654
Heb alle lampen bekeken die doen t gewoon. Heb n paar jaar geleden de kentekenverlichting(achter) vervangen voor LED lampjes. Ik denk dat de TT deze doormeet en 10W verwacht, LED is een lager wattage en daarom krijg ik denk ik de melding. Moet nog even gaan rijden om het te testen.

Kan iemand bevestigen dat de TT de kentekenverlichting achter ook doormeet?
#89656
Ook de kofferbak en handschoenkast lampje goed ? Worden wel eens vergeten.
Als de kentekenverlichting op jouw type auto aangekocht is, dan zit bij de betere soort al een weerstand voor die reden ingebouwd.
Bij losse canbus ledlampjes heb ik ook eens succes gehad door gewoon het lampje om te draaien in de fitting (was toen standlicht bij mij)
#89662
Ik heb ook reeds lange tijd led-lampen voor de kentekenverlichting aangesloten gekocht via aliExpress dus gewoon Chinese makelij maar geen probleem met signalering via het display.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]