Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Deefjeswia
#62286
Waar kan ik een nieuw bericht achterlaten (technisch probleem?

Heb gekeken op het forum, maar vindt nergens een optie om een bericht achter te laten?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#62287
ik kan er wel berichten in plaatsen, waarschijnlijk komt het dan doordat je geen betaald lid.

maar om het zeker te weten moet je joop (happy socks) even vragen
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#62289
Enige tijd geleden is er besloten om bepaalde forums exclusief voor de donateurs en de club members te gaan aanbieden, waaronder ook het forum "Technische Problemen".
Hierdoor ontstaan er een stukje meerwaarde/voorrecht voor de leden, alsook privacy. Vooralsnog zijn deze forums wel in te zien, maar nieuwe topics aanmaken en reageren op bestaande topics is niet mogelijk.
Echter, het forum "Algemeen" is en blijft vrijelijk toegankelijk, zodat daar een eventuele vraag gedeponeerd kan worden.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#62449
Zou kunnen dat de foto's nog aan het laden zijn. Onder in de statusbar van je internetbrowser moet je dan nog activiteit zien. Waarschijnlijk is het dan een wat zwaardere foto die net ff wat langer nodig heeft of op een locatie staat, waarvan de verbinding even een dipje heeft ofzo.

Groeten
Joop
door p.wenmaekers
#62464
Nee dat is het niet, ik zie de foto al...maar een deel van het venster dat opengaat ligt buiten het scherm, als ik probeer het te verplaatsten maar dat lukt dat niet!! ik zie wel het knopje voor de volgende foto en om te draaien...die werken...raar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#81885
Plaatsen van n bumper stelt weinig voor motorkap open, alles wat er onder de kap aan zwarte kappen op de bumper zit loshalen, koplampen losmaken, wielkuipen verwijderen, onder de bumper t e.e.a. loshalen en net zo lang door blijven gaan tot alles los komt. Plaatsen van de andere bumper geschied dan in tegenovergestelde wijze om m te monteren. maar heb veel van TT's al los gehad en een aantal van een ander jasje voorzien middels folie.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]