Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Tromp
#63347
Goeiedag,

Ik had gisteren een topic aangemaakt over een foutmelding van het remsysteem.
Dit topic stond in 'algemeen'. Topic is verplaatst naar technische problemen in de mk1 sectie. Maar hier kan ik niet op reageren.

Zou het mogelijk zijn om dit topic weer even (tijdelijk) in de algemene sectie te plaatsen?

mvg,

Erik.
#63351
Staat er ook niet voor niets onder dat dergelijke berichten er niet geplaatst mogen worden, je kunt ook zien als het goed is wie het verplaatst heeft van de moderators met reden.
Algemeen.png
De opties om meer te weten te komen en antwoorden te lezen kan voor een kleine bijdrage: http://www.audittclub.nl/shop/category/ ... atschappen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#63356
Sorry Erik, ik ben de schuldige van je verplaatsing, maar zoals hiervoor gemeld werd het onderdeel Algemeen een ratjetoe aan onderwerpen die er niet thuis horen. Om het forum schoon & overzichtelijk te houden verplaatsen we de topic's naar de juiste plek.
#63369
Zijn al vele nieuwe topics verplaatst de laatste tijd uit 'Algemeen' naar de betere, maar betalende groepen. Ben alleen wel een beetje benieuwd wat dit gaat geven, gaan de meeste schrijvers hiervan nu donateur worden of laten ze voor wat het is ... ik vrees een beetje voor het laatste.

Lidgeld betalen voor de club, ok, maar voor een forum (ook al is het niet veel) ... ?

Nuja, geef nu gewoon mijn mening maar hoor :smt002 .
#63375
Je mag je mening geven, maar het forum is van de club. Andere clubs stellen het forum pas ter beschikking aan alleen haar leden na ontvangst van de contributie. Wellicht dat dat ook een optie is, mocht de huidige wijze niet werken kan die keuze gemaakt worden.
#63388
Huidige opzet is dat niet betalende inschrijvers toch eerst aardig de smaak te pakken kunnen krijgen.
#63407
sweeper schreef:Sorry Erik, ik ben de schuldige van je verplaatsing, maar zoals hiervoor gemeld werd het onderdeel Algemeen een ratjetoe aan onderwerpen die er niet thuis horen. Om het forum schoon & overzichtelijk te houden verplaatsen we de topic's naar de juiste plek.

IS verder geen probleem.
Ik ben normaal ook meer van het 'lezen' in plaats van het 'schrijven'.
Zal er eens over na gaan denken om te gaan sponsorren :smt002

Voor de mensen die nog willen weten wat er aan de hand was:
Zat toch net wat te weinig vloeistof in het remreservoir, waardoor het vlottertje reageerde in bochten en met snel optrekken.
Remblokken beginnen wat minder te worden. Potje weer afgetopt en alles is weer goed.

mvg,

Erik.
#81487
heb jaren opel speedster gereden, en was lid van het forum ook dit alles was vrij van donaties of wat
dan ook , en dit forum stak nokvol met met technische info en kon je ook alles raadplegen
eveneens werd je bij problemen bijna altijd verder geholpen iedereen hielp elkaar dat mis ik toch een beetje hier.
#81488
Opel forum zal een algemeen forum zijn vergelijkbaar met audiforum.nl. Je vind van alle wagens wat en zij kunnen door hun formaat bestaan door adverteerders.
De AudiTTclub is wat het zegt een club. Hieraan zit een forum verbonden. Een club heeft betalende leden en als lid mag je natuurlijk overal bij en krijg je antwoord als er wat is. Als forumlid is een groot deel niet zichtbaar en is de kans groter dat je niet geholpen kan worden.
#81490
Ik ben het ook met drek123 eens, (bijna) alle forums zijn gratis.
Daarbij ook forums met toch veel meer kennis en interactie tussen de leden.
Ik vind het leuk dat er een specifiek TT forum is, maar alle technische info kun je ook vinden bij een Leon Cupra of Audi S3.
Ik heb wel het idee dat er hier minder interactie is gekomen sinds er meer afgeschermd is.
Bij het forum dichtzitten voor niet leden zal het hier een doodse bedoeling worden.
Ik lees wel diverse topics en regelmatig zou ik wel een advies of oplossing willen aandragen,
Maar ik voel me niet geroepen om te gaan betalen alleen om een ander te kunnen helpen.
#81491
Er zijn verschillende redenen om ergens voor te kiezen en het bestuur (met goedkeuring van de ALV) hebben voor deze weg gekozen. Nogmaals het is een club met een forum.
Het forum, de site, het beheer, de server, hosting en alle andere gerelateerde zaken kosten geld en zal toch echt op één of andere manier betaald moeten worden.
Het is duidelijk dat een aantal van jullie wel de lusten, maar niet de lasten willen. Het zij zo, maar dan ook niet miepen dat je niet alles te zien krijgt.

Wij streven ernaar dat de leden hun lidmaatschap op één of andere manier in hun voordeel kunnen laten werken. denk hierbij aan meetings waar zij korting op krijgen en dus het lidmaatschap terug verdienen zo gezegd.

Het staat verder natuurlijk iedereen vrij om hun info ergens anders te zoeken denkend aan VR6club, audiforum, seat-online, waarbij de laatste (zover mijn kennis gaat) een tijd geleden zelfs een tijd uit de lucht geweest is en opnieuw heeft moeten beginnen door omstandigheden. Ik gok dat de kosten het issue was om het in stand te kunnen houden. Hierdoor is veel kennis verloren gegaan. Onze veranderde opzet heeft ons forum hiervoor behoedt.

Aan elke opzet zitten voor- & nadelen en hier is voor deze opzet gekozen. Voor elke keuze zijn voor- & tegenstanders te vinden. Onder de leden hebben wij (nog) geen reacties ontvangen dat zij het niet eens zijn met hoe de zaken nu geregeld zijn.

Wij zijn een stabiele club met een sluitende begroting incl. kleine reserve om onverwachte zaken op te kunnen vangen. Wij zijn druk doende om goed draaiende meetings incl. de 1ste internationale (en dus grootste tot nu toe) meeting(s) te organiseren. Dit alles op basis van vrijwilligheid door 6 personen. (waarvan 2 van het 1ste uur (2006))

Het forum is DUS een goed & belangrijk onderdeel van de club en niet een op zichzelf staande community die door sponsors & adverteerders in stand hoeft te worden gehouden om het "gratis" en open te kunnen houden.
Het mocht dan op het opelforum dus vrij van donaties zijn, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar gratis is.
#81493
Het Seat-Online forum is volgens mij tijdelijk offline geweest i.v.m. een migratie van server en een grote update, graag de waarheid niet verdraaien...
#81496
Ik praat over meer dan 2 jaar geleden (mogelijk zelfs 3 jaar) en ik verdraai helemaal niets want ik moest toentertijd helemaal opnieuw aanmelden en alles wat ik er ooit op geplaatst had was verdwenen. Daarbij heb ik eerder aangegeven "zover mijn kennis gaat".

Mocht de update de oorzaak zijn geweest van het verdwijnen van gegevens en dus kennis, dan is dit heel lullig voor hun geweest en zullen ze erg gebaald hebben.
#81500
baw dat een club dit beslist is zeker geen probleem voor mij, het speedster forum was gratis
en iedereen had wel is een vraag of kon iemand helpen, wou je natuurlijk tourritten meedoen
moest je die betalen of je kon ook als lid extra's krijgen, was daar trouwens een lid.
En na een tijd maakte je daardoor ook goede vrienden wat zeker is meegenomen.
Maar voor aan iemand iets te vragen of hij daar iets van weet en daarvoor betalen ?
dan krijg je volgens mij inderdaad een stil forum :)

het is zeker geen verwijt naar beheerders hoor, ieder zn ding en dat moet je respecteren
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]