Audi TT Club - Forum

Hier staan alle meetings georganiseerd door ofwel het TT Forum of de TT Club

Moderator: Bestuurs Crew

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89698
Op 27 april 2018 wordt er voor de vijfde keer op Koningsdag een mooie toertocht gereden. Deze keer zullen we met de toertocht richting Duitsland gaan plan deze datum vrij in de agenda voor een leuke geslaagde middag. Audi TT Club Nederland organiseert deze toerrit weer en we gaan er ongetwijfeld weer een fantastische middag van maken! Haal ook uw Gouden KoeTTS van stal (andere kleur mag ook) en voel uzelf deze dag een koning te rijk!

Dagprogramma:
13.00 uur ontvangst met koffie/thee en vlaai.
13.30 uur vertrek toertocht vanuit hotel De Jagershorst
17.00 uur terugkomst bij hotel De Jagershorst, 3-gangen menu wat tot 18.30 uur duurt.
18.30 uur einde, evt. na borrelen (voor eigen rekening)

Kosten:
Dit betreft een geheel verzorgde Koningsdag
€35,00 p.p. voor clubleden
€40,00 p.p. voor niet-leden
Graag van tevoren eventuele dieet wensen kenbaar maken bij aankomst op deze dag.

Locatie:
Golden Tulip Hotel De Jagershorst
Valkenswaardseweg 44 te Leende

Organisatoren:
Audi TT Club Nederland

Kijk bij Meetings op de website voor een impressie van de vorige keren, u kunt uiteraard ook het forum raadplegen. https://www.audittclub.nl/meetings/item ... oningsritt

Deelnemers:
  1. Blackbeauty - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  2. Happy Socks - 1 pers. - KoningsriTT (betaald)
  3. Ronnie - 1 pers. - KoningsriTT (betaald)
  4. Dennis Andersen - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  5. Manta-sport - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  6. AadV - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  7. Bomade-tt - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  8. Wakojacco - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  9. Twilight - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  10. Workum - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  11. Richard67 - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  12. Henk B - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  13. Nimbus Grey - 2 pers. - KoningsriTT (betaald)
  14. Peter - 1 pers. - KoningsriTT (betaald)
  15. Denders - 1 pers. - KoningsriTT (betaald)
Wie volgt? iedereen is van harte welkom om deel te nemen... meldt je aan via het formulier en vervolgens kunt u online de betaling voldoen. Link is ook te vinden boven in het menu voor deelname aan de KoningsriTT 2018

Inschrijven:
Klik op de link https://www.audittclub.nl/koningsritt-2018

Of kies boven in het menu van de site of het forum voor KoningsriTT 2018
Gebruikersavatar
door SparkysTT
#89701
Is het ook mogelijk om mee te rijden zonder diner?
(eventuele bijdrage aan de organisatie is geen probleem natuurlijk)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89713
Dennis Andersen en manta-sport, bedankt voor de aanmelding en graag tot ziens op koningsdag!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89714
SparkysTT schreef:Is het ook mogelijk om mee te rijden zonder diner?
(eventuele bijdrage aan de organisatie is geen probleem natuurlijk)
Er is vooralsnog gekozen om er 1 compleet arrangement voor aan te bieden, andere jaren bleven er spontaan toch veel eten, daar is alles op afgestemd deze keer. Wil je toch weg voor het diner dan is dat uiteraard wel mogelijk, maar het is wel super gezellig om de dag gezamenlijk af te sluiten en na te praten voor tijdens en na het diner.
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#89726
is het ook mogelijk om mee te rijden zonder diner, regeling zoals vorig jaar zou voor mij perfect uitkomen, graag hoor ik van jullie,

mvgr

peter

heb gisteren mijn TT ingeruild voor een TTS, 310 PK JD tuning en Milltek uitlaatsysteem, dus dat wil wel.... ;-)
Gebruikersavatar
door SparkysTT
#89728
Ik denk dat het op deze manier een beetje stil blijft, ik had graag meegereden zonder het diner. Zo te zien ben ik hier niet alleen in, @organisatie
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89738
Als je niet aan het diner wilt deelnemen, dat alles all-in gemaakt is heeft een reden. Zoals voorgaande jaren ineens toch allemaal extra aanschuivers zoals vorig jaar bleef bijna iedereen ineens toch eten, dat werkt qua inkoop voor het hotel restaurant averechts vandaar dat er besloten is om het diner inclusief te houden om dat te voorkomen. En het is weer extra gedoe voorde organisatie m.b.t. betalen. Heb aangegeven dat er gegadigden zijn om deel te nemen zonder diner maar vooralsnog blijft het all-in incl. diner en daar is qua tijd rekening mee gehouden dat er mensen vanuit het noorden ook na het toeren even tot rust kunnen komen tijdens het diner, gezellig eten en napraten en vervolgens richting huis kunnen voor het pikdonker is.
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#89752
Goedemorgen,

Ik wil graag meerijden echter na de rit moet ik terug naar Friesland, (moet 28 april al vroeg werken) wat is de bijdrage voor alleen de rit, kan dit ook op de dag in contanten betalen als dit makkelijker is. Graag hoor ik van u

Mvgr

Peter
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#89753
zijn er nog TT's die vanuit het noorden naar De Jagershorst rijden, kunnen we alvast een meet-up doen en naar samen naar het zuiden rijden...
laat maar weten
grt
P
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]