Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69309
Mijn tante heeft er ooit een gehad, zo'n roldak zat er op was t min of meer een cabrio achtig gevaarte... dan trok je achter die bak open en zat er een bankje in zeg maar... wel grappig toen ik 4 was ofzo :D was een zwart of bruin met beige of wit, in ieder geval een contrast gespoten 2cv
Gebruikersavatar
door miel
#69313
Zelf ook nog eens met de ''Charleston" versie gereden van mijn broer, leuk schakelen en in de winter motorcompartiment inpakken in gazettepapier, dit om 's morgens probleemloos te starten. :shock: vriend had er ook een, en had in koffer 2 goudvissen zwemmen op de plaats van het reservewiel :smt005 :smt005
Gebruikersavatar
door denders
#69477
TV, Samsung ue46d6500 besteld (bij een goede recensie-online winkel), eindelijk mijn Samsung hc7550W home cinema set "complementeren" en genieten!
Lijkt me leuk om het forum daarop te zien :wink:

Oja en let op bij Foto klein of een andere winkel met z.g. kolder zoals "geen BTW" dagen..
Hadden ze dus gewoon het winkelmodel ingepakt en nooit 1 woord over gerept.... (had eerst een lager model uitgezocht omdat ik niet om 3D van nu geef maar goed)
Ja dan kun je net zo goed op Marktplaats kijken voor 2e hands :?
Noemen ze het niet "demo-dagen" nee, dat is het verkoop vak he! pff
Gebruikersavatar
door doezel
#69488
een Kenwood KDC-BT61U
Afbeelding

Ik heb ook de pioneer 8300BT overwogen maar deze heeft inderdaad de usb aansluiting aan de voorkant. De kenwood heeft de aansluiting aan de achterkant. Deze heb ik aan de iPhone cradle aangesloten.

met een ground-loop-isolator ertussen heb ik een perfect geluid zonder "plopjes".

Heb nog héél even een Parrot Asteroid Radio gehad. Deze paste heel mooi in het interieur maar de functionaliteit en geluidskwaliteit is ver beneden peil!
Gebruikersavatar
door doezel
#69490
Heb hiervoor een JVC radio gehad, die had een zeer zwak signaal uit de tulp-stekkertjes aan de achterkant. (moest een woeste zwaai aan de volumeknop geven om het geluid zachter of harder te krijgen :-)) De Kenwood heeft echter een heel goed geluid door de ground-loop isolator heen! Klinkt hetzelfde als ik de filter er tussenuit haal (maar dan mèt plop).

Wat voor filter had je ertussen?
Gebruikersavatar
door AlexTT
#69556
doezel schreef:Heb hiervoor een JVC radio gehad, die had een zeer zwak signaal uit de tulp-stekkertjes aan de achterkant. (moest een woeste zwaai aan de volumeknop geven om het geluid zachter of harder te krijgen :-)) De Kenwood heeft echter een heel goed geluid door de ground-loop isolator heen! Klinkt hetzelfde als ik de filter er tussenuit haal (maar dan mèt plop).

Wat voor filter had je ertussen?
hahaha zwaai jij maar woest aan je volumeknop dan :P Daarom heet JVC ook Jammer Vande Centen ;) De Kenwood is sowieso een hele fijne radio hoor :) goede keus. Alleen heb ik altijd een voorliefde voor Alpine of Pioneer gehad. Ieder zo zijn zwakheid he...

Ik luister heel anders naar muziek dan dan de meeste anderen. Probeer echt het uiterste uit de installatie te halen en uit headunit.

Als je heel goed luistert zal je altijd een stukje signaalverlies krijgen, die plop werkt namelijk op een bepaald frequentieniveau, en die moet eruit. Dus die frequentie mis je ook op je speakers.

De meeste mensen missen het niet, ik hoor het direct ;) Ik werk al jaren met auto's op gebied van audio, styling, en detailing. Heb er mijn eigen bedrijf in nota bene :) hoewel ik daar wel mee ga stoppen vanwege de eisen van mijn nieuwe werkgever en omdat ik het niet meer kan combineren.

Heb nu tijdelijk een compo van MTX voor in de deur zitten, maar deze staat gewoon te koop. Ik wil deze auto eigenlijk helemaal volstouwen met Hertz of Audio system. Omdat de bouw van de auto echt vraagt om een heerlijke SQ installatie :)
Gebruikersavatar
door doezel
#69558
:-D

gelukkig hoef ik nu geen muisarm meer te riskeren aan de volume knop.

Ik ben zeer tevreden met het geluid dat ik er nu uit krijg, en dat is voor mij het belangrijkst.

Succes met je nieuwe werkgever!
Gebruikersavatar
door denders
#69571
Die Kenwood ziet er erg goed uit! mooie radio.
Parrot radio's heb ik ook niet veel goeds over gehoord. Pioneer blijft toch ook altijd een zeer goed merk voor HeadUnit. In een andere auto zie ik wel weer..

Nog een snel plaatje toen het er net stond, en ben er erg tevreden mee gelukkig:
Die man die hem kwam brengen had zelfs gezorgd dat ik nog aan de samsung aktie die eigenlijk net afgelopen was, mee kon doen voor een qwerty afstandbediening met twee kanten!
Dat is nog eens service!! (denk dat ik geen reklame mag maken hier..) maar voor info mail me. Koop niet zomaar bij de eerste de beste goedkoopste op tweakers.net!

Afbeelding
Gebruikersavatar
door stivoman
#70283
Ziet er goed uit Dennis!

Ik heb een dumpvalve voor de 2.0 tfsi binnen.
alleen waar zit in vredesnaam de bov bij deze motor? :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#70289
stivoman schreef:Ziet er goed uit Dennis!

Ik heb een dumpvalve voor de 2.0 tfsi binnen.
alleen waar zit in vredesnaam de bov bij deze motor? :D
Ik dacht een keer gezien te hebben dat je het bij het rechter voorwiel onderaan het blok moet zoeken.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]