Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door miel
#68530
:oops: neen, neen, was toen en is nog geen lid so far, helpt het als ik 40 lentes jong ben :roll: :smt006
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68549
Hahaha, voorzie ik daar een lichtelijke midlifecrisis?!!
Nee Miel, het helpt pas echt als je lid wordt!

@Ronnie: En je vind mij een :sign4:ster?!! :smt005
Gebruikersavatar
door Boogaard
#68940
Peultje schreef:ik heb er wel wat voor moeten doen hoor.

ik ben namelijk militair en ben op uitzending geweest vorig jaar juli tot feb dit jaar.

ik denk dat dat wel genoeg zegt :)

Ik ben nu 21, ook militair en al 3 keer op uitzending geweest. Maar daar hoef je het niet van te hebben hoor om een TT te rijden.
Verstandig zijn en sparen, kom je een eind mee!

En voor de mensen die beginnen waarom ik dan geen MK2 heb!?
Nouu je moet niet meteen denken dat je alles hebt en kan, toch!?! Die komt er vast nog wel een keer.
Eerst maar eens wat jaartjes ouder worden en genieten van mijn MK1 Roadster die ik nu voor geen goud kwijt zou willen! :smt003
Gebruikersavatar
door miel
#68942
Boogaard schreef: Verstandig zijn en sparen, kom je een eind mee
Bwah, Is niet zo duur hoor in roemenie, voor het benzinegeld van hier kun je daar eens lam zuipen. Hangt een beetje van je verbruik/dorst af :mrgreen: :smt002
Gebruikersavatar
door Boogaard
#68943
Hahaha inderdaad, halve liter bier kost hier €1,-. En dan geen lokaal bier maar Heineken!
Niets te klagen! :smt004
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68951
Getver....pisbier!! =; Nou, houd ik toch al niet van bier, maar dát drink ik nog niet, al is het gratis! Zelfs niet goed genoeg voor mijn haar
Gebruikersavatar
door miel
#68956
Bwah, ben ook niet zo een bierdrinker, zeker geen blond, maar bij ons hebben ze hier en daar wel lekkere streekbiertjes. Kies maar: Leffe, Kasteelbier, Trappisten, Dul Boskeun, Westmalle, Pilaarbijter, Delerium Nocturnum, Straffe Hendrik, Rochefort, Vondel, Chimay, Dikke Mathile, Orval, Geuze ,enz, enz... en last but not least Westvleteren. 8) :smt004 :lol:
Maar ja,ken het hoor Jorg, kwestie van roeien met de riemen die je hebt. :smt006
En Miranda al na een paar weken of soms maanden op een paar m2 boot smaakt alles beter hoor :smt002
Gebruikersavatar
door Boogaard
#68970
miel schreef:En Miranda al na een paar weken of soms maanden op een paar m2 boot smaakt alles beter hoor :smt002
Daar heeft Miel toch echt een punt, na zo'n lange tijd op paar m2 schip smaakt alles!
door j de Lijster
#76626
Hallo ik zal ook even mijn leeftijd op het digitale scherm zetten wordt bijna 55 jaar 28/03 verjaar ik en ben dan ben ik 55 lentes jong en thoe sexie for my car!!!!!!!!!! ik heb er nu nog geen meter mee gereden en toch vindt ik het al leuk ha ha !!!!!!!!!!! staat nog steets in de showroom grijze roadstar als nieuw. a.s. woensdag wordt hij ten naam gesteld spanend hoor !!!!!!!!!!!!
door Kevve
#76627
Ik ben geboren op 6 oktober 1992, dus momenteel 20jaar en waarschijnlijk dus de jongste hier op het forum?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]