Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Boetes naar inkomen? Hoe meer je verdient, hoe hoger de boete...

Ja, ben ik mee eens!
4
19%
Nee! Inkomen van iemand moet niets uitmaken.
17
81%
Gebruikersavatar
door aaldert
#48516
Uiteraard zouden we dan armlastige studenten en mensen met een bijstandsuitkering vrij moeten stellen van boetes, immers, die hebben het al zo krap. Dus niet meer zeiken als er een dronken student op een fiets zonder licht op je motorkap ligt, die hebben het al moeilijk genoeg :)

Tevens, kunnen we het dan niet beter op cataloguswaarde van je auto doen? Zeg een TT 5x zoveel als een Dacia Sandero? Lijkt me wel fair, of is het dan ineens niet meer ver-van-je-bed en die-rijken-hebben-toch-zat? :)
Gebruikersavatar
door nickbox
#48517
Rijk wordt je door het geld niet uit te geven.....
Als studenten last van hun arm hebben moeten ze naar de dokter.
Mogen we dan wel fietsers zonder licht aanrijden.....?
Gebruikersavatar
door miel
#67796
bwah, laatste jaren niet echt meer,maar laatste serieuze boete is van 2004, nl 1750 euro en 6 maand rijverbod... :shock: :shock: :oops: :oops: (zonder voorgaande geschiedenis)
Gebruikersavatar
door WimTT
#67804
Wow, das geen kattepis. :shock: Hopelijk heb je wel van de overtreding genoten, was dat net zoiets als onlangs met die Nissan (305km/u op Nweg. Dat was trouwens een idiote actie by the way)Of zou dat nu duurder zijn :?: . Ik vond 240 euro al veel voor 32km te hard
Gebruikersavatar
door miel
#67807
Klein beetje schaamte, maar nog jaren van genoten. Werd door de klabakken achtervolgd langsheen (lege) kustbaan, tot aan het stratencircuit die mij bekend is alwaar ik na 1 rondje de achtervolgende interventie wagens inhaalde... :shock: Naderhand gestopt om ongeval te vermijden. :oops: Ze konden niet lachen toen ik zei dat zij nog een rondje moesten. :D :D Ondertussen door de commotie, sirenes en wegblokkades veel volk op de been, waardoor ik nog jaren na datum moest horen : aaah dat waarde gij dus :D :D
Gebruikersavatar
door miel
#67808
PS: had natuurlijk overtedingen bij de vleet, maar toen flikken zeiden: ''wij reden 180 km/u en je vloog ons zó voorbij,hoeveel reed jij dan wel niet ??' :shock:
moest ik me inhouden van lachen en zei met pokerface: 181,5 (en konden ze ook niet bewijzen dat ik eigenlijk tussen de 200 en 290 reed) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
door WimTT
#67814
Kerel wat een verhaal. GEWELDIG :lol: :lol: . Jullie moeten nog een rondje :smt005 :smt005 :smt005
Ik vertel het zojuist hier thuis en iedereen ligt in een deuk. Dat is weer een leuk verhaal morgen op mijn werk. :smt023 :smt023
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67815
Miel, reed je toen al Audi? want dat rijden die pliesies vast niet in Bels... dan had je ook doodleuk een voorsprong door techniek :D
Gebruikersavatar
door miel
#67820
verhaal is authentiek, :smt004 maar zoals jullie aan de snelheden al opmerkten reed ik toen suzuki GSXR 750 SRAD, met Yoshimura uitlaatsysteem, ontstekingsvervroeger,en sportievere sprocketconfig. 135 pk op de sloffen voor 170 kg,topsnelheid (op de meter) rond 315 km/u. :smt007 :smt004 Uiteindelijk (na 7 jaar ongevalvrij) total loss gereden, blij dak nog leef... :shock: :shock:
Ps,denk pv van 3 blz nog thuis in kaft ergens te hebben, leuk souvenier :smt002
Gebruikersavatar
door miel
#67821
Grappig detail die me nog te binnen schiet.
Ik stopte toen zo'n 50m voor een wegblokkade, de agenten kwamen me met getrokken wapen in de boeien slaan en vroegen/riepen me toe: ''ben je gek vent ! of ben je dronken !!'' :shock: :shock: :shock:
Ik: (opgelucht dat het al met al goed afgelopen was) ''das mijn nuchtere rijstijl,stel je voor als ik dronken geweest was!!'' :smt004 :smt004
Gebruikersavatar
door WimTT
#67828
Hele belevenis, je bent jong en onbezonnen zal ik maar zeggen. Goed dat je het iig nog kunt navertellen. En nu met de TT? Is iig veiliger om een beetje door te rijden :wink:
Gebruikersavatar
door miel
#67830
indeed, voel me nog steeds jong, maar niet meer zo onbezonnen. :oops:
en echt fier moet ik er niet op zijn, op zoiets, maar het blijft wel een leuk verhaal hé. :smt002 :smt002
in de streek niet te veel geen mogelijkheden om TT te testen (trouwens nog geen een keer max snelheid van TT getest), maar geniet meest van het rijcomfort (DSG).
en kriebelt het nog een keer, pak ik alsnog de motor :smt006 :mrgreen: :D
Gebruikersavatar
door mawe
#67838
Ronnie schreef:Miel, reed je toen al Audi? want dat rijden die pliesies vast niet in Bels... dan had je ook doodleuk een voorsprong door techniek :D
How, how, dat geflits brengt op hoor en je moet er toch iets mee, A6-jes, Q7, X5, je komt hier vanalles tegen.
Gebruikersavatar
door miel
#67840
awel dat was nu juist het probleem hé met mijn voorbeschreven 'gevalletje' ging toen meestal rijden met nummerplaat in binnenzak,(omplooien was na 3 keer ook einde oef.)dus dat geflits... :D :D :D :smt006
dus moesten ze me wel eens staande houden. :(
Met audi TT ist wat moeilijk rijden met 2 nr platen in binnenzak (zeker nieuw europees model) :roll: :roll:
Gebruikersavatar
door WimTT
#67857
Ooooo ging dat zo :lol: :lol: . Ik heb toch al wel regelmatig de top gereden, effe naar Duitsland is voor mij niet ver. Maar wel goed opletten op Nederlanders, want die gaan dan een auto die 120km/u rijdt inhalen met 121 km/u. Van Duitsers krijg je bijna altijd wel de ruimte om door te rijden :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]