Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#66892
Overvallers ontkomen na achtervolging AMSTERDAM - - De overvallers van een geldtransportbedrijf in Amsterdam zijn na een wilde achtervolging door het land ontkomen. De politie raakte ze in de omgeving van Eindhoven kwijt.

De daders gingen er na de overval met zeer hoge snelheid vandoor richting Gelderland. Ze bedreigden na een ongeluk op de A2 bij Waardenburg een automobilist met een automatisch wapen en ontvreemden zijn auto. De snelweg is afgezet, evenals de plek van de overval in Amsterdam Zuid-Oost.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN:

Onbegrijpelijk dat we in Nederland een politieapparaat ontwikkeld hebben dat er bij de eerst de beste hoosbui als de brui aan moet geven vanwege inferieur materieel. Of het nou de klapperpistooltjes zijn waar de agenten mee de weg op worden gestuurd of de voertuigen, het rammelt aan alle kanten. Afgezien het feit dat ik het aan mijn medebelastingbetalers niet kan uitleggen waarom er in het tijdsbestek (A'dam Zuid-Oost tot Waardenburg geen helicopter(s) de lucht in zijn gestuurd (ik zie dat dagelijk op TV, dat duurt 2 minuten in Engeland) begrijp ik ook niet waarom onze agenten met dit soort bestelwagentjes de boeven moeten vangen:
imagesCA0RDLJR.jpg
Terwijl er in de ons omringende landen toch genoeg voorbeelden rondrijden:
(48).jpg
Police_TT_B.jpg
AudiTTPolice_02.jpg
Terwijl er blijkbaar in eigen land ook goede alternatieven voorhanden zijn:
spyker_politie.jpg
PS: Deze had zich vandaag al direct terugbetaald sukkels in Den Haag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vraag me trouwens af of de bestuurder zijn rijbewijs moet inleveren vanwege de te hoge snelheid. Nee, normale automobilisjes plagen die in hun schaarse vrije tijd 10 KM per uur te hard rijden, diue gaan wel gelijk op de bon. (*&^#&^%#*$%#&^@%#*$%@*&%#$,

TIP voor alle criminelen uit heel Europa: Noodweer in Nederland! SLA JE SLAG!

zo, dat is er uit, en dan nu even ontspannen met een een Nutricia. :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#66893
Had het op 538 gehoord ja.
Er werd gezegd dat ze 240 en harder gingen maar dan is de politieauto van de dienders ook geen opel meriva volgens mij..?
Ze hebben afgebroken omdat levens voor geld gaat zei de woordvoerder.

Beetje krom idd. dat ik vervolgens even daarna een onbemand flitstoestelletje langs de weg achter een kastje zag staan!!

Denk ik op mijn beurt..nee, dit is idd. geen USA of ander land.. daar pakken ze criminelen wel en straffen ze ze ook!
Maar goed, je moet dus een bende zijn die heftig te werk gaat en machinegeweren nemen, dan kom je in NL er zo mee weg!

Woordspeling: meer BLEU op straat :roll:
#66896
Roger je vergeet die dikke Lambo van de Italiaanse politie ;)

Die vangen gewoon een auto dan hadden ze niet ontkomen... en laat ze dan maar werken met de handen tot die terug betaald is ;)
lam_gallardo_cop_car_small.jpg
Voordeel... die neus hangt toch geen motor in dus dat scheelt een berg onkosten, rammen die handel die ervandoor gaat :D
police-lamborghini_1534432i.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#66897
In Korea mag je je ook rustig houden, ze hebben zelfs een passie voor wielen:
korea police super cars.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#66923
Wauw, denk dat ik ga emigreren en hier nog een politiecursusje mee ga nemen :D

Hoorde vandaag dat ze voortaan bij zulke akties het LEGER in willen gaan schakelen.
Kijk...dat zijn geen halve maatregelen zoals IK het nu voorstel.
F16 boven de A2 met hittezoekende raketten en 1 laatste waarschuwing van de helicopter en anders staat verderop de A2 bij de T splitsing een TANK te wachten.

"Men gaf zich zonder enig probleem over aan de politie...."
:smt006
#66932
Nee, rijkelijke fantasie, mee geboren en blijf je jong mee :wink:
#66940
:wink: Ik ben nog jong.....
Maar probeer het o.a. op die manier óók te blijven :smt005 Misschien zelfs het e.e.a. aan dromen na blijven jagen; we rijden inmiddels een TT, dus wat dat betreft gaat het de goede kant op!! :D
#66963
Kijk, dat schieten op de politie is nog tot daar aan toe.. maar om nou met zo'n hoge snelheid over de vaderlandse wegen te rijden...... :smt018

:D

Onzin natuurlijk, maar iets meer 'AcTTion' had wel gemogen.
Bom erop en de restanten verkopen als oud ijzer, dan levert het de staat nog wat op ipv dat het een hoop geld kost :lol:
#66971
Nu hoorde ik vanochtend weer over de Bose speakers dat het leger het helemaal beaamde en makkelijk met een flinke helicopter die gasten bij hadden kunnen houden en konden "assisteren"!!
Ze bieden het zelfs aan beste mensen van de politie!!...dan vraag ik je, toon toch is wat aktie en reaktie in dit slapmania-landje!!
Belastinggeld prima gespendeerd en mensen aan het werk, moet je eens opletten als het leger zo ingezet kan worden hoe die gasten alert blijven en opleven ipv nutteloze neptrainingen, inzetten al die apparatuur!
Gebruikersavatar
door miel
#67837
misschien had ik mijn posts op Re:mijn boete beter hier gezet, is wat toepasselijker heb ik zo het idee :roll: :roll:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]