Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#68561
met een Lambo moet je vooruit, niet achteruit :D

Topicgewijs: krijg de kont van die lotus niet uit mijn kop, en zo mooi afgewerkt eronder qua luchtgeleiding zie ik :oops:
twijfel, twijfel..
Gebruikersavatar
door sweeper
#68562
denders schreef:met een Lambo moet je vooruit, niet achteruit :D

Topicgewijs: krijg de kont van die lotus niet uit mijn kop, en zo mooi afgewerkt eronder qua luchtgeleiding zie ik :oops:
twijfel, twijfel..
Dan kan je net zo goed de Opel Speedster nemen. Is volledig in samenwerking met Lotus ontwikkelt & gebouwd.
Het schijnt dat hij zelfs nog betere rijkwaliteiten heeft dan de Elise, en dat voor minder geld.
Je hebt alleen dat Opel logo aan de voorkant, maar daar is vast wel een oplossing voor.
door ptie
#68564
denders schreef:Kan iemand vertellen vanuit een Mk1, of de Mk2 qua handling ongeveer hetzelfde is?
Schakelen, sturen dat soort dingen?
Bij de aankoop van mijn MK2 heb ik Ronny / massari (nog nauwelijks actief hiet) dezelfde vraag gesteld op het Audiforum. Zijn antwoord:
massari schreef: De MK2 rijdt vele malen beter, stabieler en fijner dan de MK1!
En ik kan dat toch wel beamen. Besef wel dat de MK2 een jonge auto is, die gewoon nog als model gevoerd wordt. De MK1 stamt qua ontwikkeling uit eind jaren negentig.

En dat merk je :)

(no offense voor de MK1 rijders, ik heb zelf een MK1 gehad, dus ik mag dit zeggen ;) )
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68569
Mag ook wel dat ze het steeds weer verbeteren, anders verliezen zij hun voorsprong in techniek als ze stil zouden blijven staan ;) de T5 GP rijdt ook niet slecht al zouden andere stoelen toch wel erg fijn zijn, wat een crap en dat noemen ze dan comfort stoelen... ztiiten nog slechter dan die vane en MK1 TT :smt003 :smt006 of ik ben een verwend nest doordat ik jaren op Recaro zetels gezeten heb. Ach sparen voor een Q5 ken ook :smt005
Gebruikersavatar
door denders
#68572
Wat ik vind: de schakelbak van mijn Porsche voelde wat steviger aan, niet voor rallyrijders maar was als je er gewend aan was heerlijk!
Schakelbak van mijn Seat ibi cupra 1998 was ietwat slapper, maar wel op hogere aandrijfkrachten erg prettig schakelen!
Deze Mk1 TT is technisch in topstaat maar toch vind ik het langzaam rijden niet prettig en begint de bak beetje te bokken omdat koppeling en bak volgens mij niet 100% bij deze auto hoort in het design.... vind ik persoonlijk hoor. (5 bak heb ik)
Rijdt dus prima maar had fijner gekund.

Ik denk dus dat ik wel van spartaans hou met de luxe van nu.
(leuke mix)

Een speedster, ik zal er eens naar kijken!
Had hem als eens doorgebladerd..

De GT is volgens mij meer het luxere/grotere broertje (wat ik ook had gelezen ergens)
Helaas wat ik dus eerder vertelde staat me ervan tegen.
Dat Opel teken is er zo (netjes) af als het geplakt is net als het Audi teken achter wat ik eraf gehaald heb. (vond ik beetje te en de lijn verzieken achteraan de kont)
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68711
Ik heb laatst een spiksplinternieuwe, knalgele Corvette Chevrolet zien rijden, die had onder zijn kentekenplaat staan: Als ik een Mercedes wil, bel ik wel een taxi!
De Z4 vind ik persoonlijk nix, ben meer favo van het vorige model.... een echt vrouwenautootje. Maar goed, aangezien je geen vrouw bent, kan ik me wel verplaatsen in je keuze Dennis.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68712
ptie schreef:(no offense voor de MK1 rijders, ik heb zelf een MK1 gehad, dus ik mag dit zeggen ;) )
Jij mag zeggen wat je wil, ptie...
De vraag blijft altijd of iemand je hoort :smt005
Gebruikersavatar
door denders
#68759
Z4 gaat hem niet worden.. Opel Speedster ben ik erg enthousiast over geworden inmiddels!
Lotus onderstel, erg rap en toch plek voor boodschappen nog.
2.0L Turbo's zijn er zelden dus een nieuwere 2.2L is dan voor de hand liggend.
Ben nu nog (redelijk) lenig, Mercedes kopen kan altijd nog :smt006

Maar best lastig nog zo'n zoektocht, stiekem toch ook wel leuk gelukkig.

Oke, ik haal een R8 :mrgreen:
Gebruikersavatar
door sweeper
#68771
denders schreef:Z4 gaat hem niet worden.. Opel Speedster ben ik erg enthousiast over geworden inmiddels!
Lotus onderstel, erg rap en toch plek voor boodschappen nog.
2.0L Turbo's zijn er zelden dus een nieuwere 2.2L is dan voor de hand liggend.
Ben nu nog (redelijk) lenig, Mercedes kopen kan altijd nog :smt006

Maar best lastig nog zo'n zoektocht, stiekem toch ook wel leuk gelukkig.

Oke, ik haal een R8 :mrgreen:
Ik weet niet wat voor 1, maar er stond laatst een Speedster te koop bij VW dealer Auto Strijder in het zwart. Kan je niet vertellen of hij er nog staat, en wat hij op moet brengen. Mss. eens een belletje aan wagen. Je kan dan waarschijnlijk ook makkelijker je TT er op inruilen.
Gebruikersavatar
door denders
#68779
Helaas zal die al weg zijn bij Auto Strijder/Zandvoort, althans ik zie niks bij occasions wat er op lijkt staan..

Er staan er een paar op Gaspedaal en ik ben al op een forum wezen snuffelen wat er een beetje nog mogelijk is met die dingen maar dat valt nog reuze mee gelukkig..

Mooiste is dat die dingen 8 a 900 kilo wegen!
Ik weet niet of ik mijn TT in zou willen ruilen of particulier, het eerste vind ik wel een stuk gemakkelijker maar zou wel leuk zijn als die van mij bij een echte liefhebber terecht kwam..dat is ze wel waard.
Maar goed bedankt voor het meedenken!
Gebruikersavatar
door miel
#68783
Inderdaad is het aan een liefhebber meer gegund :smt007 , voor mij zou gewoon wie het meeste bied, inruilwaarde of prijs liefhebber, ermee wegstuiven. :smt006 Of zeg ik hier iets wat de meesten alleen bij zichzelf denken... :-$
Gebruikersavatar
door denders
#68786
Dit was die ik (in Drente ergens dacht ik) gezien had met 15000km:
Afbeelding

ff nog andere velgen, donkere raamlijst, opelgrille eraf, andere -geen lexuslook- achterlichten zoeken, hardtop erop tunen en compressor erop in Aalten :twisted: :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]