Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#67897
Klopt, drukte en bedrijvigheid volop! zelf jarenlang in europoort gewerkt bij oliegiganten enz.
Nu in hartje Schiedam bij de gemeente en heb ik dat andere bedrijfsleven leven (voor mij gelukkig) achter mij gelaten.Heb nog foto's ergens van toen ik ooit bij die waterkering liep gemaakt op plekken waar niemand kan komen, best interessant sommige installaties!
Gebruikersavatar
door denders
#67902
Welke bedoel je?
Rij altijd eigenlijk nu via Spijkenisse route naar Hellevoetsluis..
Gebruikersavatar
door sweeper
#67927
Het verder slopen van m'n nieuwe hut. uiteindelijk blijven er 4 muren & een dak over. :roll:

1ste etage is nu al bijna leeg.
foto 1.JPG
foto 2.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67940
Ja dat klopt, en dan zijn we er nog niet. :D

Alle kozijnen/deuren beneden zijn er vandaag netjes uitgehaald. Zitten nog mooie oude paneeldeuren in die ik ga hergebruiken. De 1ste 6m3 bak met 7 m3 hout gevuld & afgevoerd. :shock: volgende 6m3 bak bouw & sloop staat alweer klaar samen met 3 m3 puin.

De trap is er ook al uit. Morgen een muur doorbreken voor halfopen keuken, schoorsteen in z'n geheel weghalen, en het rieten plafond. (die laatste laat wel door een vriend doen. Laat hij maar stoffig worden. :lol: )

Morgen dus maar eens 9 m3 zooi uit het huis slopen. :twisted: & dan zondag de spieren & rug wat rust gunnen.
Gebruikersavatar
door miel
#67945
Gelukkig ben ik daar van af :smt006 , moet wel zeggen, dat na voltooiing het heel veel voldoening geeft :smt023 :smt023
Gebruikersavatar
door denders
#67957
miel schreef:Net nagekeken,die moet je inderdaad niet hebben. bedoelde Maastunnel (ik blijf een belg hé)
Ow neuh daar kom ik nooit door verder als ik er niets te zoeken heb..

@Sweeper: veel succes, wil niet met je ruilen hoor :roll:
Komt vast goed!
Gebruikersavatar
door sweeper
#67967
denders schreef:@Sweeper: veel succes, wil niet met je ruilen hoor :roll:
Komt vast goed!
Dat hoeft ook niet hoor. Ik vind dit leuk, ook het slopen.

Het is niet helemaal gelukt de bakken te vullen, maar toch alweer heel wat gedaan. Het plafond & de schoorsteen zijn er uit.
foto 1.JPG
foto 2.JPG
foto 3.JPG
foto 4.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#67995
Nogmaals succes!
Een huis wordt weer naar 2011 getrokken, moet je er wel eventjes blijven wonen hoor om van je resultaat te genieten :wink:

Heb in 2000 een gloednieuw & ruim appartement gekocht (alleen wonend) vanwaar ik dit typ, tijd vliegt zeg maar idd. ook alweer e.e.a. gedaan en binnenkort eens in slaapkamers 25m2 vloer leggen.
(ben niet iemand die jaaarenlang/decennia tegen dezelfde spullen aankijkt vandaar)
Leuke investering geweest, audi R8 qua prijs aan verdient..Maar goed, heb nog steeds geen plannen te verhuizen overigens.
Heb hier ook een plekje in garage voor de TT he.. :smt002

Mocht je vragen hebben voor 'elektriek' let me know.
Gebruikersavatar
door sweeper
#68001
Ik wordt het na 10 jaar zat, en dan koop ik iets anders om weer van voor af aan te beginnen. Heb geen zin om bestaand te vervangen als het er nog prima uitziet. Nu kan een ander er nog plezier van hebben, en ik kan mijn creativiteit weer kwijt. Voor electriek heb ik 2 ooms die daar voor geleerd hebben. Bedankt.
Gebruikersavatar
door marttin
#68016
Je bent goed bezig Erik, grappig wij doen dit ook steeds, huis gekocht voor de verkoop, deze is over drie weken helemaal gedaan van onder naar boven, wij doen ook alles zelf met uitzondering van zinkwerk en stucwerk. Voor de rest al het bouwwerk, leidingen, kozijnenplaatsen, dakkapel plaatsen en schilderwerk zelf nu weer een nieuwe hut gekocht in Blaricum, deze moet ook weer van onder naar boven.
DSC06520.JPG
DSC06447.JPG
981_grotere.jpg
Deze is in de jaren 70 voor het laatst gerenoveerd :shock: ook zal er een uitbouw aan de zijkant gemaakt worden en weer twee dakkapellen dit keer
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door miel
#68017
Drukke baasjes hier zeg :shock: , en die dak kapellen das iets typisch hollands zeker ? Bij ons hoor of zie je daar weinig tot niks van. Velux erin en klaar! :wink:
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]