Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door creative117
#61796
Nou nog niet weg Steven, en vanavond in Bali aan het strand willen liggen.... ga je met de straaljager? Veel plezier en als je geen foto's kunt maken van TT's dan maar van Balinese in kleine bikinitjes, of als die er niet zijn dan maar van die Zweedse dames van je...., maar die mogen dan best topless hoor, zoals het een echte Roadsterrijder betaamd, weg met die kleding aan de bovenkant. :D :D :D :D :D :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door denders
#61803
Goede (lange) reis Steven! je pa let wel op de TT :wink:

En lekker in de resorts blijven :smt006
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63933
om dit topic weer even nieuw leven in te blazen:

ik ga morgen (vrijdag) een dagje bier drinken in de grolsch fabriek,
gezellig met een volle bus richting de fabriek 8)
Gebruikersavatar
door WimTT
#63942
Dit weekend familieweekend, met zijn achtien in een groepsaccommodatie in Renkum. Is altijd wel gezellig en helemaal nu met het voorspelde weer. Lekker buiten op het terras een biertje drinken
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63949
sweeper schreef:Ben al, en blijf nog even skiën in Ischgl! Met 6 dagen strak blauwe hemel.
dan krijg je vast en zeker ook genoeg biertjes eric met al dat apres skien :)
Gebruikersavatar
door sweeper
#64013
goTTzilla schreef:
sweeper schreef:Ben al, en blijf nog even skiën in Ischgl! Met 6 dagen strak blauwe hemel.
dan krijg je vast en zeker ook genoeg biertjes eric met al dat apres skien :)
Nou krijgen????, maar het wordt elke ochtend wel steeds moeilijker om weer een beetje normaal die berg af te komen. :roll:
Dat kan ook de slushpuppy sneeuw zijn door dat mooie weer. 8)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64040
super dag gehad vrijdag, nog even enschede in geweest te bier drinken en als een schip terug richting friesland.

zeker de moeite waard om de fabriek van binnen te bekijken en natuurlijk het bier proeven :)
Gebruikersavatar
door denders
#65329
Was gezellig en imposant om te zien wat er zich allemaal afspeelde in Amsterdam, o.a. museumplein.
Alles vanaf de zijlijn gezien want zulke drukte hoef ik niet volop continue in te staan..
Armin van Buren was wel oke, nette show van 538 in de avond toen ik er stond.
TT stond er gelukkig niet maar veilig ergens anders voor nop :wink:

Respect trouwens voor de schoonmakers, die alle zooi hebben opgeruimd..wat een megaberg troep in de stad :roll:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65362
dat zegt mij ook niets al die drukte. ik ben even gezellig wezen bier drinken bij de autocross. ook nog wat spectakel gezien, de snacktent ging de fik in :)
Gebruikersavatar
door miel
#67795
Eigenlijk hetzelfde als de afgelopen 35 weekends, nl rondvaren in de rotterdamse haven, met stops aan HvH, waalhaven,scheurhaven, verschillende petroliumhavens, occasineel uitstap naar zee en bezichtigen maasvlakte II, en wat uitrusten in de berghaven HvH met een bbq :wink: :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#67846
Als je aanlegt in de buurt van Hellevoet geef je maar een gil, kom ik ff langs met de TT als ik kan :wink:
Gebruikersavatar
door miel
#67851
Tof, :) Net gekeken op AIS en dichtste dat wij in de buurt komen als haven sleepboot is de Brittaniahaven (Net ten zuiden van Rozenburg), voor assistentie car carriers. vaste ligplaats van ons is Berghaven, HvH :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door denders
#67860
Deze week zowieso geen tijd maar ik heb daar ooit bij een andere baas wel gewerkt aan die grote afsluit-stormkering, dat zal daar ergens in de buurt zijn..
Die grote bulk carriers ken ik ook wel, reed vroeger altijd via de N57, nu nooit meer eigenlijk.
Gebruikersavatar
door miel
#67873
stormvloedkering passeren wij dagelijks wel een keer of zes, waar wij liggen is nog een rondje verder, Hoek Van Holland, enfin altijd druk die Rotterdamse haven :roll: :roll:
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]