Audi TT Club - Forum

Post hier links van anders sites, tuning bedrijven, persoonlijke sites, clubs enz. om met elkaar te delen.
Forumregels: Indien u een commercieel doel heeft om een link te posten, neem dan contact op met info@audittclub.nl en geef aan dat u wilt sponsoren. Indien u slechts een link wilt plaatsen met een commercieel doel dan loopt u het risico dat uw account wordt geblokkeerd en de geplaatste post(s) worden verwijdert van het forum. Indien accounts spam blijven posten worden deze geblokkeerd en volgt er eveneens een IP ban.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door SpAnKy1990
#66221
Voor de liefhebbers die nog een armsteun zoeken in de stijl van de TT. Deze kwam ik tegen op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/452585801 Hij ziet er erg mooi uit maar is VERSCHIRKKELIJK duur. Dus als je nog een te dikke portomonee hebt :lol: Ook moet er ergens een bekerhouder staan voor 75,- wat ik ook nogal duur vind voor een stukje plastic...

Toch vind ik het vreemd dat deze dingen (in ieder geval de armsteun) niet standaard op de TT geleverd zijn. Aangezien dit toch wel vrij dure auto's waren nieuw. Maar aan de andere kant... Het zijn wel sport auto's dus waar heb je een bekerhouder voor nodig? :?

Groetjes,

Tony
Gebruikersavatar
door Elmo299
#66222
Die beker houder heb je nodig omdat je geen zin en tijd hebt om te stoppen met rijden natuurlijk!

Tanken is al erg genoeg hahaha
Gebruikersavatar
door niels
#66224
Ik heb in verschillende auto's met armsteun gereden, maar in veel gevallen zit de steun in de weg bij het schakelen. De bekerhouder van deze armsteun lijkt me vrij nutteloos, omdat hij volgens mij zon beetje ter hoogte van de achterkant en onderkant tussen de twee voorstoelen komt te zitten. Die is dus alleen maar makkelijk bereikbaar voor de passagiers op de achterbank. En daar kan je met goed fatsoen niet zitten.

Maar ik ben het met je eens dat hij qua vormgeving mooi aansluit bij een TT.

Edit: ik vraag me trouwens af of hij op een quattro uitvoering kan worden gemonteerd, want tussen de voorstoelen loopt die tunnel naar achteren door. Als hij daarboven op moet worden gemonteerd dan wordt het een hoofdsteun :lol:
Gebruikersavatar
door niels
#66226
Zo die eerste ziet er inderdaad erg strak uit. Wim.

Ik zie dat de armsteunen in beide gevallen in de "tunnel" moeten worden gemonteerd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#66228
Ja die vind ik ook mooier. Maar ik zit ook tegen de prijs aan te hikken.
Ik heb er nu een bekerhouder zitten, volgens mij komt die daarvoor in de plaats.
Dus dan zou die ook in de Quattro kunnen, maar dat weet ik niet zeker
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#66230
Die eerste van de TT Shop vind ik persoonlijk wel de mooiste en ziet er ook het meest degelijk uit. Is eigenlijk een van de eerste modificaties geweest die ik aan mijn TT heb gedaan :)
Het is inderdaad wel ff slikken die prijs, maar ach... dat ben je na een paar maanden ook wel weer vergeten :lol:

De armsteun wordt op de plaats gemonteerd waar standaard het luikje zit voor de noodontgrendeling van de kofferbak. Het dekseltje wordt vervangen door een exemplaar met 2 gleuven erin. De beugel zelf wordt vastgezet op de 2 bouten, welke onder in het vakje te zien zijn. Quattro of geen quattro maakt niet uit, dat luikje zit in alle MK1 modellen. Cabrio ook geloof ik, maar daar heb ik nooit op gelet eerlijk gezegd.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door WimTT
#66233
En vindt je ook dat die in de weg zit bij het schakelen Joop?
door creative117
#66238
Was dat een geheim bericht in code Ronnie?

Enja, hij kan ook in een Roadster, ik hik zelf ook al 2 jaar tegen de prijs aan........
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#66239
WimTT schreef:En vindt je ook dat die in de weg zit bij het schakelen Joop?

Nee, eigenlijk totaal niet :) Je hebt hem toch niet in dat vakje met die schuifdeksel gemonteerd? :D
Het is een kwestie van ff wennen denk ik. Nu scheelt het misschien dat ik in mijn vorige wagen ook al een middenarmsteun had zitten. Je pakt de pook nu al een wandelstok vast, dus van bovenaf.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door SpAnKy1990
#66243
Het lijkt me heerlijk een armsteun echtwaar maar bijna 300 euro voor een nieuwe... Dat vind ik toch echt te gortig. Daar kan je het haast voor laten maken denk ik.

Groetjes,

Tony
door ptie
#66248
Ik heb ooit een groupbuy georganiseerd voor een armsteun bij design-car.com

Het ging om deze:

klik hier

Kwalitatief hoogwaardige steun, heb er veel plezier aan gehad.

Normaal 259,-, met groupbuy toen 215,-
door moffo
#66250
Laten we nog eens een groupbuy doen, ik ben er wel voor in!
Gebruikersavatar
door sweeper
#66256
Ik heb hem er ook in zitten, en totaal geen problemen mee met schakelen. Toentertijd heb ik hem via ebay uit Engeland laten komen voor omgerekend € 165,- met verzenden. Blijft een hoop centjes, maar dat had ik er wel voor over.
Het is er 1 zonder bekerhouder.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]