- do feb 01, 2007 11:50
#7694
Mijn auto is getuned door Hartog Tuning, heeft naast een Forge DV ook een airbox.
Wil dit jaar een complete Miltek uitlaat hebben.
Maar wat kan ik nog meer doen om de auto te tunen, sneller te maken, maar vooral nog steeds binnen de veiligheidsmarges hetzij door het wijzigen van beter materiaal? Denk aan lichter vliegwiel, Sachs sportkoppeling, turboupgrade etc.
Wat zijn must haves en wat zijn dont's? Andere benzinedrukregelaar wellicht?
Ik heb geen zin in 5pk extra en dat je daarvoor diep in je buidel moet tasten. De upgrades moeten wel zinvol zijn allemaal.
Vooralsnog zit ik te denken aan een sportkoppeling en een lichter vliegwiel, wat kost me dit?
Wil dit jaar een complete Miltek uitlaat hebben.
Maar wat kan ik nog meer doen om de auto te tunen, sneller te maken, maar vooral nog steeds binnen de veiligheidsmarges hetzij door het wijzigen van beter materiaal? Denk aan lichter vliegwiel, Sachs sportkoppeling, turboupgrade etc.
Wat zijn must haves en wat zijn dont's? Andere benzinedrukregelaar wellicht?
Ik heb geen zin in 5pk extra en dat je daarvoor diep in je buidel moet tasten. De upgrades moeten wel zinvol zijn allemaal.
Vooralsnog zit ik te denken aan een sportkoppeling en een lichter vliegwiel, wat kost me dit?
Audi TT(S) 2.0 TFSI