Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door krieltje
#8061
Kep het bij design-car laten doen.Dennis heft het perfect erin gezet.Loopt echt heerlijk
door emanuel
#8062
Ik heb er onlangs een bij MarJA in laten bouwen, zat er in een uurtje in. :smt023 Ik zou het niet zelf doen, het is veel werk en het stuur moet er uit. Als je ESP hebt moet ook die sensor eruit (zit achter het stuurwiel), als je daar iets afbreekt heb je een probleem. Ook heb je VAG-Com of een andere tool nodig om je boordcomputer te laten weten dat je een cruise control hebt.

150,- is een prima prijs voor een cruise control die zo goed werkt. Het originele pookje kost je al snel ? 80,- en dan moet je het geheel nog inbouwen en een kabelboom maken.
door timstudio2002
#8066
Ook ik kan Marja uit eigen ervaring aanraden. Helemaal top en probleemloos!
Gebruikersavatar
door svkaster
#8077
Ik heb het bij coendonkers.nl laten doen in Erp brabant. De prijs licht aan de werkzaamheden. Het schijnt dat geen enkele TT gelijk is. In mijn geval moest er nog een draadboom naar de canbus gelegd worden. Maar in sommige is die draadboom al voorbereid. In mijn geval was het 300 euro
De schakelaar zelf kost 55 euro ex btw.

m.v.g


Stefan
door emanuel
#8089
:shock: ? 300,- is wel veel , bij mij moesten ook alle draden nog getrokken worden, dus ruitenwissers eraf, afdekkappen eraf en een draad van de stuurkolom uit naar linksvoor getrokken. Alles voor ? 150,- Is denk ik een kwestie van veel ervaring, dat spaart tijd.
:D
Gebruikersavatar
door remarc
#8090
Ik heb het ook bij design-car (Enschede) laten inbouwen, incl. aanmelden. Tot op heden zeeeer tevreden :)
door allewijn
#8549
Ook ik wil, met oog op het terugdringen van het gemiddelde verbruik (aangezien ik het altijd verdomd moeilijk vindt om op de autowegen mijn voet constant in dezelfde positie te houden en niet ff in te halen) de 'originele' cruise control in laten bouwen.
De prijzen die 'Marja' hanteerd spreken me wel heel erg aan.
Waar zit dit bedrijf, dus waar moet ik heen als ik een afspraak maak?
Ikzelf woon in Middelharnis, Goerree Overflakkee. Iemand een adres daar in de buurt?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8571
Ja zit om de hoek waar je je auto gekocht hebt als t goed is... Cartrend wordt je mee doodgegooid daaro op de eilanden :D overal kom je wel zo'n raamtekst tegen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8572
Maare MARK woont dichtbij en die kan het zeer zeker ook voor een nette prijs voor je inbouwen en die is 200% zuinig op je TT! pb MARK eens!
door krieltje
#8576
wil niet voor mark spreken,maar dat kan je hem niet aan doen,tis een behoorlijke kl@te klus.Dennis is er bij mij een paar uur zoet mee geweest,al de gedoe met je stuur deraf,en de hele meuk op/in bouwen
door Jerry
#8591
Ik heb het onderstaand bericht twee weken geleden ontvangen, ik laat de cruisecontrole in elk geval volgende maand inbouwen....

Een originele cruise control voor de audi TT kost 150 euro (incl. montage!)
Montage gebeurd in de avonduren of op zaterdag bij ons en duurt ongeveer een uurtje (de koffie staat klaar)

De onderdelen die wij gebruiken zijn altijd nieuw en origineel
volkswagen/audi, er zit dan ook gewoon een jaar garantie op.

Kijk ook eens op Marja´s website:

http://www.fullspeed.to/marja
Laatst gewijzigd door Jerry op vr mar 09, 2007 7:58, 3 keer totaal gewijzigd.
door allewijn
#8597
Yep Cartrend is een hele bekende hierzo. Maar dit is meer een 'tuningszaak'. Ik betwijfel of hij ook originele cruise control in kan bouwen. Dus met het originele hendeltje, net zoals ze dus bij 'Marja' doen.
Ik ga ff bij Cartrend langs, als ze het niet kunnen of veel duurder zijn maak ik een afspraak bij Marja, dan maar ff een ritje naar Waddinxveen doen.
Die kosten haal ik er wel weer uit qua benzine die ik de jaren daarna ga besparen (en het extra comfort dat de cruise control kan bieden).
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8611
krieltje schreef:wil niet voor mark spreken,maar dat kan je hem niet aan doen,tis een behoorlijke kl@te klus.Dennis is er bij mij een paar uur zoet mee geweest,al de gedoe met je stuur deraf,en de hele meuk op/in bouwen
Tjah vragen staat vrij! En Mark weet wel wat t inhoud. Dus nee heb je en ja zou je kunnen krijgen... ge wit t ooit nooit nie zeggen we in Brabant!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]