Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bruce
#16292
Ik ga dinsdag op bezoek in Waddinxveen, toevallig nog andere forum/ers dezelfde plannen?
Gebruikersavatar
door Bruce
#16427
Herstel,

Niet vandaag maar volgende week dinsdag..
Gebruikersavatar
door Bossie
#16633
Hoi Bruce,


Heb vanavond een afspraak bij Marja om 22.00 uur.
Hoe laat moet jij ??

Anders kom ik wat eerder om effe te kletsen over de mooiste auto van de jaren 90!!!

Ben blij met de goede referentie's over MARJA, bedankt TT rijders voor deze info

Gr Pascal
Gebruikersavatar
door Bruce
#16637
Hai,

ik heb een afspraak om ongeveer 21:00, leuk om ff kennis te maken en veel over de TT te praten inderdaad.

Tot vanavond..
door allewijn
#16643
Ik zou NOOIT meer zonder cruise-control willen.
Ik heb hem ook in laten bouwen bij MARJA!
Ik rij zo veel meer ontspannen 's cohtends naar mijn werk.
Tevens rij ik nu gemiddeld op een gehele tank 1 op 12,8 wat een mooi verbruik is! (behalve in de weekenden als ik wat vlotter rij)
door timstudio2002
#16644
Vraagje tussendoor: als je bijna 1 op 13 rijd, wat is dan de gemiddelde snelheid die je naar je werk aflegt? Ik rij veel snelweg, en rij ook zeer rustig, maar ben nog nooit boven de 1 op 11,5 uitgekomen? Rij je veel 80-100 km/u?
Gebruikersavatar
door Bruce
#16658
Leuke avond gister,

Mar en Ja waren hard aan het werk, aaridge jongens, en de CC zat er echt zo in..
Daarna was Pascal aan de beurt, en dat was ook zo gedaan.

Op weg naar huis lekker met de CC zitten spelen, wat een genot, echt een aanrader voor degene die het nog niet hebben.
door allewijn
#16660
timstudio2002 schreef:Vraagje tussendoor: als je bijna 1 op 13 rijd, wat is dan de gemiddelde snelheid die je naar je werk aflegt? Ik rij veel snelweg, en rij ook zeer rustig, maar ben nog nooit boven de 1 op 11,5 uitgekomen? Rij je veel 80-100 km/u?
Het ritje van mijn huis naar mijn werk is ongeveer 55 kilometer waarvan de eerste 20 kilometer inderdaad 80 tot 100 kilometer per uur gereden wordt, vervolgens kan ik continu zo'n 100 tot 120 rijden.
Als ik dit zo'n 5 dagen achter elkaar doe (heen-en-terug), zonder veel privé stadsritjes ertussen te maken kom ik uit op een gemiddelde van 1 op 12,9 (wat mijn boordcomputer ook op die manier aangeeft aangezien ik middels VAG-Com het verbruik van liters per 100km naar kilometers per liter heb gewijzigd.
De gemiddelde snelheid op de boordcomputer ligt dan rond de 70km/u.

Als je 80 km/u rijdt dan zit m'n verbruik, volgens de boordcomputer bóven de 1 op 14 op dat moment! (dus voor mensen die de aanduiding in kilometers per 100 liter hebben: 7.1)

Als ik echter, zoals deze week, vele kortere ritjes maak van max 20 kilometer, waarbij ik veel optrek, vaker 'hard' rij, etc, dan kom ik uit op 1 op 10,9.
Dus dat scheelt een hoop. De gemiddelde snelheid op de boordcomputer ligt dan ook een stuk lager. Ik dacht zo tussen de 50 en 60 km/u.
Gebruikersavatar
door Bruce
#16661
Voor de CC haalde ik een gemiddelde van 10,2 maar dat bestaat voornamelijk uit korte ritjes binnend e bebouwede kom..

Is er iemand in de buurt van Zoetermeer waar ik eens langs zou kunnen komen om mijn verbruik ook te laten omzetten naar 1 op 12,9 (Japanse setting geloof ik?)
door allewijn
#16664
Klopt! Is idd JaPaNsE setting, ik vind het zelf érg prettig.
Ik kan het voor je doen, ben in het bezit van VAG-Com, woon helaas niet in de buurt.
(Middelharnis)
Gebruikersavatar
door Bossie
#16667
Dinsdag avond samen met Bruce een cc laten inbouwen bij MARJA

Hij werkt perfect en het was gezellig bij Marcel en Jaap.
Zeker een aanrader voor diegene die nog geen cc hebben.

Bruce,

Probleem volume knop concert 1 kan bij EBK gemaakt worden.
Je moet het toestel opsturen naar EBK ( http://www.ebknl.nl/ccms.370.html )
Het tel nummer van EBK : 036-5218400
Adres:
EBK
postbus 1252
3890 BB Zeewolde

Het beste is om effe op de site te kijken voor alle info.

Hoi Allewijn,

Bruce heeft het over een aanpassing voor verbruik per kilometer ( Japans )
Kan je dat bij mij ook aanpassen?

Gr Bossie
Gebruikersavatar
door Bruce
#16669
@ Allewijn, dat is voor mij toch al weer een ruim uur rijden.. ik hou het in gedachten en bedank je alvast voor het aanbod.

Pascal, weet jij nog hoe die site heet waar Jaap het over had? die Duitse me nieuwe radios?
Gebruikersavatar
door Bruce
#16728
Heb eens een mailtje gestuurd naar EBK

opsturen ongeveer 10 euro
onderzoek 21 euro ex.
reparatie 70 euro ex.
terug sturen ongeveer 10 euro

Dus ongeveer 120 euro om te repareren..

Nieuwe vanuit duistland ongeveer 190 euro..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]