Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16756
Ik kan vast 6,9 halen als k wil... of is dat niet de bedoeling? :D

ff serieus: ik haal met gemak 500/600 km bij gem. gebruik v/d auto.
Gebruikersavatar
door svkaster
#18759
Heb net ook een afspraak gemaakt bij MarJa voor volgende week dinsdag voor het inbouwen van een CC. :D


m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door svkaster
#19093
Ben net terug van MarJa, is perfect geregeld daar. Hebbne in een uurtje de origineele cruis control ingebouwd en ook nog de comfort knipper licht schakelaar.

Alles bij elkaar 150 + 60 = 210 euro :D :D


m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door Ferdi
#19096
wat is eigenlijk nut van zon comfort knipper schakelaar en wat doet het precies,
ik heb her en der info opgepikt, maar ik begrijp de toegevoegde waarde ervan niet in :argue:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#19097
Ferdi schreef:wat is eigenlijk nut van zon comfort knipper schakelaar en wat doet het precies,
ik heb her en der info opgepikt, maar ik begrijp de toegevoegde waarde ervan niet in :argue:
Bij een comfort knipperlicht hoef je maar eenmaal de schakelaar aan te tikken en dan knippert ie 3 x.
't is en blijft comfort.... ehh.. luxe, dus het heeft nou niet echt dezelfde functionaliteit als dat van een rem ofzo :D, maar het is gewoon een handigheidje.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door svkaster
#19107
Voor mij ,was de reden, dat ik in de auto van mijn vrouw wel zo'n comfort schakeling heb en in de mijne niet.
Als ik dan net in haar A3 sportback heb gereden dan knipper ik maar 1 keer i.p.v 3 :oops: . Voor de rest heeft het geen voordeel. :D

m.v.g

Stefan :D
door dd06
#22759
hey , zou ook wel zo een cc willen , maar ben van belgie !

heeft iemand ervaring of een adresje waar je deze kan laten plaatsen in belgie ?

mvg
Gebruikersavatar
door TTR150
#22760
hallo,

ik ben ook uit BE,
Ik heb het toch in NL laten doen (prijs was OK), prima service, toffe gasten MarJa,
Kleine uitstap naar Gouda met het vrouwtje, daarna laten inplaatsen (50')
en lekker terug naar BE cruisen, leuke dag gehad

Luc
Gebruikersavatar
door AenE
#24233
Ik heb vandaag ook cruise control laten inbouwen bij Marja. Onbegrijpelijk dat zo'n auto met vrijwel alle opties nog geen cruise control had. Maar bij Marja vinden ze dat niet erg :wink: Kwam er nog achter dat er geen standaard dump valve in zit, dus de opgegeven 265 pk zou best kunnen kloppen.
Aardige jongens en duidelijk bij technische vragen. Alles is keurig ingebouwd en weggewerkt en het werkt prima naar behoren. Op de terugweg dus relaxed naar huis gecruised :D
door jayb
#26975
Hmm ik zit in Groningen, waddinxveen is iets te ver weg.. weet iemand iets in de buurt toevallig?
door joTTie
#26978
Ik ben ook voornemens om dit binnenkort te laten doen bij hun. Gezien de goeie reacties, lijken zij me een goeie keus.

Ik wist niet dat meer keer knipperen een comfort schakeling heet. Ik ga dit wellicht er ook maar in laten bouwen. Immers, gemakken bedienen de mens.
Gebruikersavatar
door AenE
#26994
Wel een slecht bedienbare cruise control moet ik zeggen :(
Bij onze A4 druk je op een knopje en blijf je dan diezelfde snelheid rijden. In de TT moet je een schuifje bedienen waarmee je ook kan versnellen. Dus bij het inschakelen ga je altijd wat sneller rijden wat ik erg onhandig vind.
Gebruikersavatar
door screamer
#27004
AenE schreef:Wel een slecht bedienbare cruise control moet ik zeggen :(
Bij onze A4 druk je op een knopje en blijf je dan diezelfde snelheid rijden. In de TT moet je een schuifje bedienen waarmee je ook kan versnellen. Dus bij het inschakelen ga je altijd wat sneller rijden wat ik erg onhandig vind.
Dat is bij de orginele hendel?
Gebruikersavatar
door AenE
#27006
screamer schreef:
AenE schreef:Wel een slecht bedienbare cruise control moet ik zeggen :(
Bij onze A4 druk je op een knopje en blijf je dan diezelfde snelheid rijden. In de TT moet je een schuifje bedienen waarmee je ook kan versnellen. Dus bij het inschakelen ga je altijd wat sneller rijden wat ik erg onhandig vind.
Dat is bij de orginele hendel?
Volgens MarJa wel, maar dat kunnen anderen misschien ontzenuwen of herkennen :?:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27014
Hmm... Bij mij is het gewoon het knopje aan het uiteinde indrukken en hij blijft op die snelheid rijden.
Als je de snelheid wilt verhogen dan houd je de schuifknop naar links geschoven tot je de gewenste snelheid hebt bereikt.
Als je de snelheid wilt verlagen dan druk je net zolang op de knop aan het uiteinde tot je de gewenste snelheid hebt bereikt.

Zodra het koppelings- of het rempedaal wordt ingetrapt, wordt ook de CC gedeactiveerd.

Om de laatst gekozen snelheid weer op te roepen, even kort het schuifje naar links bewegen.
Let hierbij wel op dat alleen het gas wordt bediend, dus als je in een andere versnelling zit kan dat erg ongelukkig zijn!!!
Als je bijv. eerst op 80 km/u hebt gecruised en daarna moest stoppen, niet meteen de cruise control gebruiken om weer naar de 80 te gaan, hij probeert dan nl in z'n 1 de 80 te halen.... :roll:

<edit>
Oh ja, ik heb hem trouwens ook bij Marja laten inbouwen, dus heb dezelfde handle waarschijnlijk
</edit>

Groeten
Joop
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]