Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#20887
emanuel schreef:Weet je zeker dat je ieder jaar onder je auto wil duiken om de kat om te wisselen voor de APK, en weer terug na de APK? Bovendien gaat je auto er van stinken, bah! Een TT hoort niet naar een oldtimer te ruiken. Probeer dan liever een sportkat te vinden.
Met een SPORTkat komt hij wel gewoon de APK door?
Dan zou dat ook een mooie optie zijn. Althans, ik denk dat een sportkat wel een stuk duurder gaat worden? Als ik er sowieso al eentje kan vinden, want zoek me rot, maar zie NERGENS een aantrekkelijke katvervanger/sportkat voor een 180 quattro...
door Ramon
#20893
die van ebay zijn dus niks
door allewijn
#20894
Kijk hier zie ik dan wel iemand die óók een 180-quattro heeft, waarop je dus netjes foto's ziet van de standaard downpipe en kat die vervangen worden voor een andere downpipe en kat, maar geen idee waar dit te koop is, als dit al geen zelfgemaakte is:
http://forums.audiworld.com/tt/msgs/1696089.phtml

Iemand handig met lassen? Mooiste voor mij zou zijn dat er gewoon een verloop gemaakt wordt, van die twee flensen, welke standaard aan de originele downpipe zetten, naar één pijp, welke weer op de pijp van de middendemper past...
door Niall
#20912
Anders vraag het even bij G-Force in zoetermeer
Gebruikersavatar
door deboer.bas
#20915
Klinkt allemaal goed zo'n katvervanger, ik zou graag aan een groeps aankoop mee willen doen...ideetje voor een nieuw topic?
door emanuel
#20923
allewijn schreef:
emanuel schreef:Weet je zeker dat je ieder jaar onder je auto wil duiken om de kat om te wisselen voor de APK, en weer terug na de APK? Bovendien gaat je auto er van stinken, bah! Een TT hoort niet naar een oldtimer te ruiken. Probeer dan liever een sportkat te vinden.
Met een SPORTkat komt hij wel gewoon de APK door?
Dan zou dat ook een mooie optie zijn. Althans, ik denk dat een sportkat wel een stuk duurder gaat worden? Als ik er sowieso al eentje kan vinden, want zoek me rot, maar zie NERGENS een aantrekkelijke katvervanger/sportkat voor een 180 quattro...
Dat is wel de bedoeling ja. Ik heb ik je andere topic ook een link geplaatst naar deze website, die verkopen oa. sportkats voor de TT. http://www.millteksport.com/exhaust.pro ... riantid=31

Voor mijn gevoel ben je hier 100x beter mee af dan met zo'n kat vervanger met alle jaarlijkse APK ellende en stankzooi.
door allewijn
#20972
emanuel schreef:
Dat is wel de bedoeling ja. Ik heb ik je andere topic ook een link geplaatst naar deze website, die verkopen oa. sportkats voor de TT. http://www.millteksport.com/exhaust.pro ... riantid=31

Voor mijn gevoel ben je hier 100x beter mee af dan met zo'n kat vervanger met alle jaarlijkse APK ellende en stankzooi.
Maar dat is het 'm nou juist, ik heb een 180pk QUATTRO, en daar is van MILLTEK géén sportkat voor, er staat dan nml:
"HI-FLOW SPORTS CATS - 225 quattro only"

Dus milltek kan mij niet voorzien van een andere kat evt. icm downpipe...
Gebruikersavatar
door deboer.bas
#20974
Ik heb bij JD gevraagd wat een katvervanger+downpipe kost. Deze leveren één zonder kat van supersprint voor 510 euro en één van milltek sportkat voor 610. De sportkat van milltek komt ook makkelijk door de APK geven ze aan.
Dit is allemaal voor een 1.8 FWB 180pk.
door allewijn
#20982
deboer.bas schreef: Dit is allemaal voor een 1.8 FWB 180pk.
Juist! En dus NIET voor mijn 1.8 Quattro 180pk :( :? :cry:
Gebruikersavatar
door deboer.bas
#20987
nobody79 schreef:ik heb deze downpie gekocht new voor 155,00 euro met verzendkosten
...
Afbeelding vervangen door een URL http://tuner-stop.com/catalog/images/dp8.jpg
Op de site waarvan jij linkt "Klik Hier" kost hij maar 120 dollar, dat is +/- 80 euro. Weet je zeker dat je deze hebt besteld? Want moet zeggen, geen geld.
door emanuel
#21002
Ik zou er eens een mail naar Milltek aan wagen en vragen of ze dit op bestelling kunnen maken. Moet toch niet zo heel lastig zijn.
door Ramon
#26328
is hier nog wat uitgekomen hoor niks meer
Gebruikersavatar
door Ronnie
#26401
EPS kost wat maar reed de TT die ik had erg goed mee ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]