Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#19168
nobody79 schreef:ik heb er geen probleemen er mee met lamdasonde

het is echt aangeraden om dat tegaan doen je tt rijd veeeeeeeellllll beter
je kan het aan blue germanstyle vragen hoe het rijd hij heeft meegereden in mijn tt
Het is idd een grote verbetering.. :smt045 Ik ga ook maar eens aanstelten maken voor een katvervanger denk ik.. :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19174
je wil niet weten hoeveel sneller ie dan wordt :D en zuipen dat ie dan kan de 1.8T... ach dat neem je dan voor lief!
Gebruikersavatar
door Breed
#19177
Kun je hem er zo, zonder aanpassingen, eronder schroeven? In dat geval bestel ik hem ook. Voor de 180pk fwd is hij geschikt toch?

Thanx alvast, Breed
Gebruikersavatar
door remarc
#19182
Nou ik heb hem al besteld, als ik hem binnen heb gelijk met mijn BMC erop schroeven, ben benieuwd :D
door nobody79
#19187
je kan he zo eronderzetten het heeft bij mij 40 min geduurt

je moet op 1 ding opletten dat je de verpakking er bij krijgt

voor meer informatie hoor ik het wel


grtjs
Gebruikersavatar
door screamer
#19191
Hoe bedoel je "de verpakking erbij krijgt"?

Ik ga hem ook bestellen, vind wel leuk! :D Misschien ook nog een Forge DV SplitR bestellen, maar die haal ik wel in USA, scheelt 100 euro (incl. verzendkosten, BTW enz.)


Guy
Gebruikersavatar
door Quattrotje
#19196
Ik denk dat ie de pakking bedoeld.

Voor de 225PK zijn de katvervangers niet zo makkelijk te vinden.
En zeker niet zo goedkoop.
Na een lange zoektocht die tot niets heeft geleid, heb ik dan ook besloten voor mijn Quattro de katvervanger op maat te laten maken door EPS.
Dit gaat overigens morgen gebeuren :D :D :D :D
Ik hou jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
door screamer
#19200
En wat kost zoiets bij EPS? Laat je heel je uitlaat systeem op maat maken, of enkel de katvervanger?
Gebruikersavatar
door hj
#19233
heb vandaag iemand gesproken en die zij dat bij een 225 pk moter geen zin heeft om 1 dowmpipe te plaatsen de bestaande is groot genoeg de kat moet je niet vervangen want daan gaat hij in noodloop en de esp werkt niet meer, als je meer vermogen wil moet je het laatste deel vervangen voor bijvoorbeeld supersprint uitlaat.

mvg hj
Gebruikersavatar
door screamer
#19234
Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd!


Guy
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19301
hj schreef:heb vandaag iemand gesproken en die zij dat bij een 225 pk moter geen zin heeft om 1 dowmpipe te plaatsen de bestaande is groot genoeg de kat moet je niet vervangen want daan gaat hij in noodloop en de esp werkt niet meer, als je meer vermogen wil moet je het laatste deel vervangen voor bijvoorbeeld supersprint uitlaat.

mvg hj

hmmmzzz waarom was dr niets aan de hand met de 225 Quattro coupe die ik gereden heb? vreemd verhaal m.b.t. de kat!
Gebruikersavatar
door screamer
#19308
Vind ook een vreemd verhaal, zo veel verschil zit er nou ook weer niet tussen de 180 en 225 uitvoering. Enige wat ik me kan voorstellen is dat als je de dubble downpipe gaat vervangen voor een enkele, dan is het effect weg... Maar hij loopt heus wel normaal.
Gebruikersavatar
door remarc
#19317
Ik mijn Kat vervanger binnen, alleen ff kijken wanneer ik tijd heb om hem eronder te schroeven en dan zal ik laten weten wat ik merk :D
Gebruikersavatar
door screamer
#19337
Ik nog niet, maar dat zal wel morgen worden. Volgend weekeind ff er onder gooien denk :D Ben benieuwd wat jij er van merkt remarc! Laat maar ff weten hoe het gelopen is.
Gebruikersavatar
door remarc
#19338
Probleem is dat ik hem nergens op een brug kan krijgen, maar dat zie ik nog wel hoe en waar ik dat dan ga doen
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]