Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#11061
Op het Engelse TT forum zijn ze er helemaal weg van.
Maar heeft hier iemand het al gedaan?
Zie: Wak-Box
Ik heb het dan enkel over de aanpassing aan de luchtbox, en niet de extra slang voor extra lucht, dat doen de meesten nml. niet, schijnt niet nodig te zijn.

Het geluid zou ééérg mooi moeten zijn.
Iemand ervaringen?
door allewijn
#11084
Of anders iig jullie opinie/mening over het wel of niet doen van deze modificatie?
Gebruikersavatar
door massari
#11086
Nope, heb alleen van hem de VTDA airbox.......... ooit daar weleens de sound van gehoord? Super kan ik je vertellen! :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#11093
Dat doe je met de luchtfilters van scooters of brommers... gaatjes bij boren en maar experimenteren met extra filterboxen die je op de sloop gehaald had... maar ff serieus, je gaat toch niet liggen kloten aan de airbox van je TT ?!?!?!
Mijn ervaringen met 2taktjes is dat het op den duur eerder je onkosten geeft betreft onderhoud en vervanging van andere motorische delen. Ik zou er dus nooit aan beginnen met een 1.8T als je die graag vele kilometers gegarandeerd rijplezier wilt laten geven. t lijkt wel scootertuning zo van een aantal jaren terug en wat ze trouwens nog steeds toepassen die op die 2 wielers rijden.
door allewijn
#11095
Je hebt gelijk!
Ik ga er dan ook zelf maar niet aan beginnen. Het geluid zal ongetwijfeld mooi wezen, maar daar houdt het dan ook bij op...
Tja, die leipe Engelsen zijn er helemaal lyrisch van.
door emanuel
#11097
Als het om het geluid gaat dan kun je een slangetje in de airbox hangen, dat naar binnen voeren en er een trechtertje opsteken. Dan heb je echt leuk geluid binnen wat je nog uit kan zetten ook (kraantje ertussen). Ik heb er laatst hier op het forum volgens mij nog wat over gelezen.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]