Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#13534
Inbouw is zo simpel dat je daar eigenlijk geen handleiding voor nodig hebt. Het werkt hetzelfde als de gesloten uitvoering. Ik meen dat Mark hier eens een inbouwhandleiding voor geschreven heeft. Zoekt en gij zult vinden !
Gebruikersavatar
door petertt
#13574
zo vanmiddag mijn split r erop gezegt.de turbo pakt vlugger op en hij rijd beter vind ik alleen vind ik het afblaasgeluid erg tegen vallen!!
Gebruikersavatar
door petertt
#13576
want dat was eigenlijk de reden waarom ik hem gekocht had!
door emanuel
#13582
petertt schreef:zo vanmiddag mijn split r erop gezegt.de turbo pakt vlugger op en hij rijd beter vind ik alleen vind ik het afblaasgeluid erg tegen vallen!!
Enne, inbouw was een eitje toch ?

Als je meer afblaasgeluid in je auto wil horen kun je een slangetje naar binnen voeren met een trechtertje op het uiteinde. Zorg dat de ene kant dicht bij je DV uitkomt en de andere kant onder je dashbord zodat je hem niet ziet, moet je dan maar eens een luisteren naar je afblaas!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13597
t is een normaliter gesloten systeem van de 1.8T en geen subaru impreza of mitsubishi lancer evo met een BOV erop die alles afblazen enw eer opnieuw opbouwen. Op youtube bijv. had je allang kunnen zoeken en kunnen weten dat het meer niesen dan echt krachtig afblazen is van de Split-R. Maar als je een ablaasgeluid wilt op de TT zul je t toch met de Split-R moeten doen... of flink wat K's aan euro's ertegen aan en t blok zodanig opvoeren en ombouwen dat er een BOV op kan want t is wel mogelijk, maar t kost flink wat geld.
door giacomo
#14108
owkee zet een... open lucht filter K&M op je tt dat zit rechtstreetks op je turbo helpt een hele boel.... krijg je hard afblaas geluid of koop een andere turbo (vervanging turbo van garret gt 28r of de 32 ) heb je ook meer pk zijn nog andere types en dan krijg je een heel heftige pffffssssssss zit ingebouwde afblaasventiel op
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]