Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#18047
petertt schreef:ik heb zelf mobile tuning gedaan begin januari en het werkt perfect dus als er mensen zijn die zeggen dat je geen mobile tuning moet doen vind ik onzin!de mijne was op de rolebank geweest en gaf 225 pk aan !
Mobile tuning? Je hebt het dan over deze? --> http://www.mobile-chiptuning.nl/
Of bij Chiptuning Experience? deze --> www.chiptuningnederland.nl
En je geeft aan dat je op 225pk uitkwam?
Dat is wel érg veel voor een 180pk versie!
En welke rollenbank ben je geweest? Ik neem aan dat je daar een uitdraai van hebt? Ik ben er erg benieuwd naar. Zou die graag willen zien. Want ook ik ben geïnteresseerd in chiptuning door een bedrijf dat goed werk levert maar ietsje minder centjes vraagt dan een dokter Dik!
Gebruikersavatar
door marve
#18071
petertt schreef:ik heb zelf mobile tuning gedaan begin januari en het werkt perfect dus als er mensen zijn die zeggen dat je geen mobile tuning moet doen vind ik onzin!de mijne was op de rolebank geweest en gaf 225 pk aan !

klopt, die van mobile chiptuning hebben veel dealers waar ze voor werken, (vooral audi vw en seat) en leveren een goed product in standaard setting.
Niks mis mee.
Er werken daar 2 mensen van het oude wetterauer nederland, welke de software hebben en dus met wetterauer duitsland hun zaken doen, voor de nieuwe software.
Dus helemaal goed, als je geen software op maat wil, maar met een standaard setting genoegen neemt, en zeg nou zelf 225 pk is toch keurig

gr martin
door tenbrey
#18073
allewijn schreef:
petertt schreef:ik heb zelf mobile tuning gedaan begin januari en het werkt perfect dus als er mensen zijn die zeggen dat je geen mobile tuning moet doen vind ik onzin!de mijne was op de rolebank geweest en gaf 225 pk aan !
Mobile tuning? Je hebt het dan over deze? --> http://www.mobile-chiptuning.nl/
Of bij Chiptuning Experience? deze --> www.chiptuningnederland.nl
En je geeft aan dat je op 225pk uitkwam?
Dat is wel érg veel voor een 180pk versie!
En welke rollenbank ben je geweest? Ik neem aan dat je daar een uitdraai van hebt? Ik ben er erg benieuwd naar. Zou die graag willen zien. Want ook ik ben geïnteresseerd in chiptuning door een bedrijf dat goed werk levert maar ietsje minder centjes vraagt dan een dokter Dik!


Geef gewoon 1 keer goed je geld uit!
Voor mij is er maar 1!!!!!!!
JD heeft gewoon simpelweg zoveeeel ervaring met deze motoren.
Het eind aantal pk zegt lang niet alles.
Wat veel belangrijker is dat het koppel en pk zo hoog en lang mogelijk vasthouden :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]