- za jun 17, 2006 17:51
#733
Alle 1.8T VAG motoren kennen na verloop van tijd hetzelfde probleem... de DV van Bosch is standaard gemonteerd en is van plastic. Motoren die slechter hernemen en minder gaan trekken krijgen vaak te maken met een lekkende Bosch.
Vervang de Bosch voor een Forge DV en deze zal minder snel gaan lekken, je zal ook verschil merken tussen de plastic Bosch en de alu Forge.
Hieronder kun je zien hoe ze eruit zien. Kosten vallen enorm mee als je weet dat dit onderdeel de pret niet drukt!
Let wel op bij aanschaf dat het een closed loop bevat, een open variant verstoort het managementsysteem, dus een closed loop geeft geen problemen.
Tevens andere gadgets voor de TT direct in beeld!
[web]http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... 8&cat=0108[/web]
Vervang de Bosch voor een Forge DV en deze zal minder snel gaan lekken, je zal ook verschil merken tussen de plastic Bosch en de alu Forge.
Hieronder kun je zien hoe ze eruit zien. Kosten vallen enorm mee als je weet dat dit onderdeel de pret niet drukt!
Let wel op bij aanschaf dat het een closed loop bevat, een open variant verstoort het managementsysteem, dus een closed loop geeft geen problemen.
Tevens andere gadgets voor de TT direct in beeld!
[web]http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... 8&cat=0108[/web]